אימרקטר: בשנת 2017 כארבעה מכל עשרה דולרים בפרסום דיגיטלי יהיו באמצעות המובייל

דו”ח של חברת eMarketer  שפורסם ב- 28 באוגוסט 2013 אומר כי בשנת 2017 כארבעה מכל עשרה דולרים בפרסום דיגיטלי יהיו באמצעות המובייל.

עוד אומרת אימרקטר כי בצפון אמריקה 18.8% מכלל הוצאות הפרסום הדיגיטלי יהיו על פרסום מקוון נייד [במחשבי לוח (טבלטים), טלפונים חכמים (סמרטפונים) ומכשירים ניידים אחרים] ב- 2013.

בשנת 2017 כמחצית מכלל הוצאות הפרסום הדיגיטלי בצפון אמריקה יהיו על אינטרנט נייד.

במערב אירופה יהיה הנתח השנה 12.6% (ובשנת 2017 יגיע הנתח ל- 39.7%).

באסיה/פאסיפיק יגיע הנתח השנה 12.3% (ובשנת 2017 יגיע הנתח ל- 26%).

בשנת 2017, מעריכה אימרקטר, 36.3% מכלל הוצאות הפרסום הדיגיטלי ברחבי העולם יופנו לפורמטים ניידים. זאת לעומת 4.6% בשנת 2011.