אימרקטר: בניגוד להאטה בגידול בהוצאות הפרסום הכלליות בבריטניה יש גידול בהוצאות הפרסום הדיגיטלי

דו”ח של חברת המחקר eMarketer שפורסם ב- 1 בנובמבר 2011, מצביע על האטה השנה בגידול בהוצאות הפרסום הכלליות בבריטניה בשל המצב הכלכלי ושיעור הגידול הצפוי ב- 2011 יהיה רק 3%.

לעומת זאת יש גידול השנה בהוצאות הפרסום הדיגיטלי במדינה וההוצאות בתחום זה (כולל בסלולר) יהיו בשיעור של 11% להיקף של 4.55 מיליארד ליש”ט (או 7 מיליארד דולר).

בשנת 2012 צפוי גידול נוסף בשיעור של 12%.

בשנים 2013 ו- 2014 צפויים שיעורי גידול דו-ספרתיים.

חברת אימרקטר מעריכה כי הוצאות הפרסום המקוון יהיו קרוב לשתי-חמישיות מכלל הוצאות הפרסום ב- 2015: מ- 31.3% ב- 2011 ל- 39.4% ב- 2015.

לשם השוואה: בארצות הברית יהיו הוצאות הפרסום הדיגיטליות 19.9% מכלל הוצאות הפרסום כשנתון זה צפוי לגדול ל- 27.7% בשנת 2015.