אימרקטר: בגירים בארה”ב צרכו תוכן מדיה במשך 11.5 שעות ביום בממוצע

08:47 25.03.2012

קטגוריות: כללי

תגים: , , , ,

Time Spent with Media: Consumer Behavior in the Age of Multitasking, דו”ח של חברת המחקר eMarketer שפורסם ב- 23 במארס 2012, מצביע על כך שערוצים דיגיטליים מוסיפים לזרימת התוכן שממנה יכולים הצרכנים לבחור. וידיאו מקוון, רשתות חברתיות ואופציות דיגיטליות אחרות תופסים חלק הולך וגובר מזמנם של הצרכנים ביום-יום.

לדברי הדו”ח, הטכנולוגיה הניידת מרחיבה את יכולתם של אנשים לגשת לתוכן דיגיטלי במהלך שעות היום.

לדברי אימרקטר צרכו בגירים בארה”ב תוכן מדיה במשך 11 שעות ו- 33 דקות ביום בממוצע. החלק הניכר ביותר (4:34) מוקדש לטלוויזיה ולוידיאו; במקום השני (2:47) נמצא האינטרנט; שלישי (1:34) ממוקם הרדיו ובמקום הרביעי (1:05) נמצאים המכשירים הניידים.