אושר מימון הבאת בלוגרים (מובילי דעה מהעולם בתחום תחליפי נפט) לישראל לכינוס ראש הממשלה לדלקים חלופיים

הגוף המפרסם: משרד ראש הממשלה – מינהלת תחליפי נפט

תקנה: 3 (30)

שם הספק: קינטיס בע”מ

מהות ההתקשרות: בפרוטוקול ועדת המכרזים נאמר כי אייל רוזנר מנהל מינהלת תחליפי נפט במשרד ראש הממשלה ביקש להתקשר עם חברת קינטיס כדי להביא לישראל בלוגרים העוסקים בתחום תחליפי הנפט/אנרגיות חליפיות. זאת משום שהחודש (נובמבר) עתיד להתקיים כנס ראש הממשלה לדלקים חלופיים וכחלק מהכנס מבקשת המינהלת להציג לעולם את פעילות החדשנות המתרחשת בישראל בתחום.

“חברת קינטיס הוקמה לצורך קידום המיתוג של ישראל בעולם כארץ חדשנית והיא פועלת להעצמת הזהות הישראלית ולמיצוב ישראל בדעת הקהל העולמית. החברה מביאה לישראל מידי כמה חודשים משלחות של בלוגרים בעלי שם והשפעה על קהלים גדולים אשר כותבים על נושאים שונים ומראים בדרך זו את הפעילות המתרחשת בארץ. הבלוגרים המועמדים להגיע לכינוס בארץ נבחרו בהתאם למספר העוקבים שלהם”.

הוועדה ציינה כי הבקשה מתייחסת לאירוע שיתקיים באמצע חודש נובמבר “כך שלוח הזמנים הצפוף מגביל מאוד את היכולת להרים דבר כזה בפרק זמן קצר כל כך… הוועדה מעירה כי במקרים דומים להבא על היחידה המקצועית לעשות בחינה מוקדמת מקיפה יותר של שותפים פוטנציאליים על מנת שסד הזמנים המוכתב לא יהווה שיקול מרכזי ויכבול את הוועדה בהחלטותיה”.

החלטה: אושר

הערות: פרסום כוונה להתקשרות עם ספק יחיד