אושרה בקשת הסתלקות מוסכמת מתביעה (ובקשה להכיר בה כתובענה ייצוגית) נגד פרטנר לאחר שזו התחייבה לרענן נהלים קיימים ולערוך תדרוכים נוספים לנציגה

13:42 14.12.2018

קטגוריות: טלקום/וויירלס/מובייל משפט

תגים:

בית-המשפט המחוזי בתל אביב אישר ב- 22 באוקטובר 2018 בקשת הסתלקות מוסכמת מתביעה (ולצידה בקשה להכיר בה כתובענה ייצוגית) שהוגשה ע”י שני תובעים נגד חברת פרטנר תקשורת בע”מ.

כבוד השופטת רחל ברקאי כותבת בין היתר בפסק דינה [ת”צ 1649-04-17]:

■ “מונחת בפניי בקשה מוסכמת להסתלקות מבקשה לאישור תובענה ייצוגית כנגד הנתבעת.

■ “[…] התובעים הינם מנויים של חברת התקשורת הנתבעת. בכתב תביעתם טענו כי הנתבעת מצרפת לקוחות לשירות ‘אינטרנט ותקשורת קווית’ מבלי ששירות זה הוזמן על-ידם. התובעים טענו כי הם מנויים של הנתבעת וכי גילו כי הנתבעת מחייבת אותם בגין מנוי השירות, מבלי שביקשו השירות ומבלי שעשו בו כל שימוש.

■ “הצדדים הגיעו להסכמה בדבר הסתלקות מתוגמלת של התובעים, וזאת בין השאר נוכח הסכמת הנתבעת לרענן את הנהלים הקיימים המשמשים ומחייבים את נציגיה לקבל את הסכמת הלקוחות להצטרף לשירות, ובכלל זה לערוך תדרוכים נוספים לנציגיה, והכל מבלי להודות כי כשלה בנדון.

■ “בהתאם, הסכימו הצדדים, כי הנתבעת תשלם לכל אחד מהתובעים גמול אישי בסך 5,000 ₪ וכן שכ”ט לבא כוחם בסך של 25,000, בתוספת מע”מ.

■ “לאחר שעיינתי בבקשה, לרבות הסכמות הצדדים ובקשת ההסתלקות עצמה כמפורט לעיל, מצאתי לנכון לאשר את בקשת ההסתלקות ותביעתם האישית של התובעים נדחית.

■ “[…] בנסיבות העניין, סבורה אני כי התובעים בתביעתם הנדונה, הניחו תשתית לקיומה של עילת תביעה לכאורה. לצד זאת, ועל אף הכחשת הנטען, הסירה הנתבעת המחדל הנטען על דרך של חידוד הנהלים ועריכת תדרוכים נוספים לנציגיה, באופן המלמד, כי התובענה הייצוגית ובקשת האישור שלצידה, הביאו תועלת לחברי הקבוצה […] אני מאשרת הגמול המוסכם לתובעים וכן תשלום שכר הטירחה לבא כוחם”.

הערת עורך Read IT Now: ב- 17.4.2017 פירסמתי ידיעה כאן באתר אודות הגשת התביעה הזאת במקור.