אוני’ בר אילן: בקשת מידע: ייעוץ בנושא מכרזים, אספקה ושירות למע’ מיחשוב בתחומי מכרזים, ניהול ספקים וניהול החלטות וועדת המכרזים

18:48 15.10.2011

קטגוריות: מכרזים/פטורים/דרושים

תגים:

הגוף המפרסם: אוניברסיטת בר אילן

נושא המכרז: פנייה לקבלת מידע (RFI) בנוגע לשירותי ייעוץ בנושא מכרזים, אספקה ושירות למערכות מיחשוב בתחומי מכרזים, ניהול ספקים וניהול החלטות וועדת המכרזים

מס’ המכרז: 47/11

תאריך פרסום: 12 באוקטובר 2011

מועד אחרון: 7 בנובמבר 2011

הערות: אוניברסיטת בר אילן באמצעות האגף לתכנון, ארגון ולוגיסטיקה שוקלת לערוך מכרז לקבלת שירותים בתחומים הבאים: מתן שירותי ייעוץ והכנת מכרזים ואספקת מוצר מדף (תוכנה) לניהול מכרזים ממוכנים וממוכנים מתפתחים באמצעות מערכת אלקטרונית; אספקת מוצר מדף (תוכנה) ותמיכת שימוש לגבי ניהול הסכמים; ייעוץ, הקמה וניהול פורטל ספקים; אספקה ותמיכה במערכת ניהול החלטות וועדת מכרזים.

בעקבות החלת חוק חובת המכרזים על המוסדות האקדמיים החל מחודש אוגוסט 2010 החלה האוניברסיטה בהטמעת תהליכים מכרזיים לצורך הקמת תשתית לביצוע רכש המותאם לחוק חובת המכרזים.

האוניברסיטה פועלת בהתאם להוראות החוק, בהכנת מכרזי רכש טובין ושירותים בכל תחומי הפעילות על פי דרישות מדור הרכש ויחידות שונות, נהלי העבודה של האוניברסיטה ועוד.

בעקבות החלת החוק, והכנסת מערכת ERP מבצעת האוניברסיטה שינויים בשיטות העבודה בתחומים השונים, ולעיתים נזקקת לשירותי ייעוץ חיצוניים כדי לייעל ולשפר את התהליכים הנדרשים.

על כן, האוניברסיטה מבקשת לקבל מידע על תחומי הפעילות של המשיבים, לרבות התחומים הבאים:

שירותי ייעוץ בתחום המכרזים – בחלק זה, איסוף דרישות מה”לקוח”, קבלת נתוני רכש רלוונטיים, הכנת מפרט פעילות/ציוד לביצוע, הגדרת תהליכי עבודה לביצוע האספקה ובניית מסמכי המכרז בהתאם לדרישות הלקוח והחוק. הצגת הנושאים לוועדת מכרזים ע”פ דרישה בכל שלב, דירוג ובחינת הצעות הספקים, מתן המלצה על ספק זוכה וכל פעילות שתידרש החל מההערכות למכרז וכלה בתהליכי רכש שוטפים מול הספק הזוכה.

ייעוץ, איפיון, הטמעה ושירות למערכת מכרזים אלקטרונית בגופים הכפופים לחוק חובת המכרזים – בחלק זה, ניתוח דרישות האוניברסיטה בהתאמה לסעיפי חוק חובת המכרזים הנוגעים לניהול מכרזים מקוונים (תיבת מכרזים אלקטרונית, הליך תיחור דינאמי וכו’), וכן מתן שירות שוטף לתחזוקה ופיתוח יכולות המערכת תיאור ההפעלה עצמה של המכרזים.

ייעוץ, איפיון, הטמעה ושירות מערכת לניהול הסכמים בגופים הכפופים לחוק חובת המכרזים – בחלק זה, ריכוז דרישות האוניברסיטה בנוגע לניהול הסכמים וספקים באופן ממוחשב, התאמת מוצר מדף לדרישות האוניברסיטה (במידה ונדרש), הדרכה ומתן שירות שוטף לתחזוקה ופיתוח יכולות המערכת.

איפיון, הקמה וניהול פורטל ספקים – בחלק זה, איסוף נתוני ספקים המשתתפים בהליכי תיחור של האוניברסיטה ושל גופים אחרים, לרבות תחומי עיסוק, פרטי יצירת קשר, התמחויות וכו’. פורטל ספקים זה אינו מהווה מאגר ספקים לצורך מכרזים סגורים, אלא מאגר ספקים פוטנציאליים, אשר יעודכנו באופן אלקטיבי בדבר מכרזים שונים שתפרסם האוניברסיטה. מאגר זה ייבנה בפורמט שיותאם בעתיד למאגר ספקים כהגדרתו בתקנות, באם יוחלט על ניהולו ככזה.

ייעוץ, איפיון, הטמעה ושירות למערכת לניהול החלטות וועדת מכרזים – בחלק זה, איסוף דרישות האוניברסיטה ליכולות המערכת לרבות מתן יכולת עיון/עידכון על פי הרשאות גישה, חתימה אלקטרונית, הפצה, הפקת דו”חות וכו’.