אוניברסיטת תל אביב: מכרז למתן שירותי פרסום דיגיטליים לאוניברסיטה

הגוף המפרסם: אוניברסיטת תל אביב

נושא המכרז: מכרז למתן שירותי פרסום דיגיטליים הכוללים פרסום בערוצי המדיה באינטרנט, ב- Facebook ובמובייל [לא כולל פרסום ב- Google אשר ייבחן בנפרד].

מס’ המכרז: 13/2012

תאריך פרסום: 4 בספטמבר 2012

מועד אחרון: 22 באוקטובר 2012

הערות: שירותי הפרסום כוללים בין היתר גיוס לידים של סטודנטים, טיפול בהיבטים האסטרטגים והקריאייטיבים של מהלכים תקשורתיים ורכישת מדיה על-בסיס היעדים והמטרות שיוגדרו ע”י האוניברסיטה.

רכש האוניברסיטה בנושא זה מוערך בהיקף שנתי כולל של כ- 1 מיליון ₪ לשנה וזאת על סמך רכישות קודמות. סכום זה הינו הערכה בלבד ואינו מהווה מצג כלשהו. האוניברסיטה שומרת לעצמה את הזכות להקטינו ו/או להגדילו עפ”י שיקול דעתה הבלעדי והמוחלט.

בחומר הרקע ובבריף המצורף למכרז נאמר בין היתר כי “מערכת ההשכלה הגבוהה בישראל נמצאת בעיצומה של תקופה סוערת, תחרותית ותקציבית כאחת. גיוס סטודנטים בכלל, סטודנטים איכותיים בפרט, וגיוס סטודנטים לתחומים הנחשבים עיוניים (מדעי הרוח ומדעי הטבע) הינו אתגר שאוניברסיטת תל אביב מתמודדת איתו בהצלחה בארבע השנים האחרונות ושומה עליה להמשיך בכך”.

בהתייחס לשוק ההשכלה הגבוהה 2012 נאמר בין היתר כי “פחות משליש הסטודנטים לתואר ראשון לומדים כיום באוניברסיטאות, כלומר: לימודים במכללה (כולל האוניברסיטה הפתוחה ומכללות להכשרת מורים) הפכו להיות הסטנדרט דה-פאקטו”. עוד נאמר כי “הביקוש ללימודים באוניברסיטאות נפגע. המכללות הפרטיות הן הנהנות הגדולות מכך ואחריהן המכללות המתוקצבות”.

בשל הירידה במספר התלמידים ללימודים עיוניים באוניברסיטת תל אביב ובכלל, האוניברסיטה שמה דגש מיוחד על קידום הלימודים העיוניים (מדעי הרוח, מדעים מדוייקים ומדעי החיים).

מחומר הרקע עולה עוד כי ב- 2013 יושק אתר הרשמה חדש לאוניברסיטת ת”א במסגרת השקה של אתר חדש לאוניברסיטה. במאי 2012 הושק אתר בית חדש לאוניברסיטה “המשמש כחלון ראווה כלפי קהלים חיצוניים”. בשנתיים הקרובות יעברו כל אתרי האוניברסיטה לפורמט החדש.