אדובי: משתמשי מחשבי לוח היו אלה שהוציאו הכי הרבה באינטרנט ב- 2011

Digital Marketing Insights, דו”ח של חברת Adobe שפורסם ב- 19 בינואר 2012, כולל ממצאי מחקר שנועד לבדוק כיצד התנהגות רכישה מושפעת על-ידי המכשיר שבאמצעותו הצרכנים מבקרים באתרים קמעונאים. במסגרת המחקר נבדקו 16.2 מיליון ביקורים אנונימיים באתרים של יותר מ- 150 מהקמעונאים האמריקנים המובילים.

מהמחקר עולה כי בשנת 2011 צרכנים המצויידים במחשבי לוח (טבלטים) הוציאו 54% יותר על כל רכישה מאשר אותם צרכנים שהשתמשו בטלפונים חכמים (סמרטפונים) ו- 21% יותר מאשר אלה שגלשו וביקרו באתרים באמצעות מחשבים – שולחניים או ניידים.

בנוסף, הייתה סבירות של פי שלושה יותר שמשתמשי הטבלטים ירכשו מוצרים ושירותים באינטרנט מאשר משתמשי הסמרטפונים וסבירות כמעט זהה לרכישה מקוונת כמו זאת של משתמשי המחשבים.