אבי וייס עורך ‘טלקום ניוז’ [שהוגדר ע”י ידידו כ”מנטור לתחום המדיה”] מפרסם אייטם [שסווג כ”ראשונים לדווח”] המבוסס על הודעה לעיתונות של משרד התקשורת

לא ידוע מדוע אבי אבי וייס עורך ‘טלקום ניוז’ – בניגוד להרגלו – פירסם החודש (אוקטובר 2018) פחות אייטמים הקשורים למשרד התקשורת.

‘פיצוי’ מסויים קיבלנו אתמול בבוקר (26 באוקטובר) בדמות אייטם אחד שסווג ‘בלעדי’ ואייטם נוסף שסווג כ’ראשונים לדווח’.

כיוון שהאייטם השני – שכותרתו “ההשתוללות של פקידי משרד התקשורת בתחום התדרים נמשכת ללא הפוגה” –  סווג ע”י אבי וייס כ’ראשונים לדווח’, לא אקלקל את השמחה ואציין כאן רק כי:

(א) נראה שהאייטם הזה אצל אבי וייס מבוסס על הודעה לעיתונות של משרד התקשורת.

(ב) האתר “חדשות 0404” כבר פירסם את המידע הזה (או, את תוכנה של ההודעה לעיתונות של משרד התקשורת) יום קודם לכן, ביום חמישי,  25.10.1028, בשעה 16:45.

אשר על כן אין זה מובן מדוע אבי וייס הגדיר את האייטם שלו כ’ראשונים לדווח’ זולת זאת שכמו שפירסמתי כבר בעבר, כל הסיווגים הללו של ‘בלעדי’, ‘ראשונים לדווח’, ‘שיחת היום’ ו’נושא חם’ נועדו בראש ובראשונה להעלות אייטמים לראש דף הבית (או כמו שאבי וייס קורא להן ‘כתבות ראשיות לדף הבית’).

= = = = = = = = = = = = = = = = =

ב- 19.10.2018 כתבתי כאן באתר: לעומת 13 הפניות של אבי וייס במהלך חודש ספטמבר השנה (שהיה, כזכור, גם חודש החגים וכלל גם ‘גשר’ ממושך של סוכות + חול המועד + שמחת תורה) הרי שנכון להיום (19.10) שלח אבי וייס בחודש אוקטובר בסך הכל שלוש פניות ל”צמרת משרד התקשורת” כמפורט להלן:

■ “לאור מידע נוסף, שלחתי ביום 3.10.18  שאלות השלמה, מלוות בתצלומים כדלהלן (לצמרת משרד התקשורת).

■ “וזה מוביל אותנו היישר לשאלות נוספות, ששלחנו ביום 9.10.18 ,ללא קבלת מענה מצמרת משרד התקשורת:

■ “ביום 12.10.18 שלחתי את השאלה הדחופה הבאה לצמרת משרד התקשורת:”.

אלא אם כן יסתבר במהלך שלושה השבועות הראשונים של החודש הנוכחי כי הוא שלח שאלות נוספות למשרד התקשורת, הרי שמדובר בתפוקה קטנה למדי של פניות מומחה לטלקום למשרד התקשורת. עד כאן מה שכתבתי ב- 19.10.

שני האייטמים החדשים שפורסמו אתמול בבוקר (26.10) מצביעים על כך שעליי לעדכן את הנתון: אם כן, עד כה בחודש אוקטובר 2018 שלח אבי וייס עורך ‘טלקום ניוז’ 5 פניות למשרד התקשורת. שני העדכונים החדשים:

■ “לכן, שלחתי בדחיפות את השאלות הבאות לצמרת משרד התקשורת:

■ “לכן שלחתי שאלות דחופות לצמרת משרד התקשורת וללשכת השר כדלהלן:

שימו לב לכן שבשני המקרים הללו הוא לא מציין את מועדי הפניות שלו [עם השאלות “הדחופות“] אל “צמרת משרד התקשורת” [הכוללת את שר התקשורת ואת מנכ”ל משרד התקשורת]. במקרה השני מדובר גם על השר וגם על לשכת השר.

ועדיין, רק 5 פניות באוקטובר (כשאומנם נותרו ארבעה ימים החודש ‘להשלים פערים’) מול 13 פניות בחודש ספטמבר שהיה חודש החגים.

=====================================