אבי וייס עורך ‘טלקום ניוז’ פירסם בתחילת השבוע ‘חשיפה’ ‘בלעדית’ לגבי מניות חברת סלקום; המידע הבסיסי לגבי המניות הללו פורסם ב- Read IT Now מס’ ימים קודם לכן

ביום ראשון בצהריים (23.12.2018) פירסם אבי וייס עורך ‘טלקום ניוז’ ‘חשיפה’ ‘בלעדית’ בחלק ראשון וביום רביעי (26.12.2018) – המשך הסיפור הזה. שני החלקים עמוסים לעייפה בפרטים שונים ולא אכנס אליהם כאן.

מה שאני רוצה להפנות תשומת ליבכם הוא לדברים הבאים שכתב אבי וייס בחלק הראשון של דבריו: “העובדה הראשונה והמרכזית, שהיא מרכז החשיפה שלי: […] ביום 26 ביוני 2017, חתם שר התקשורת איוב קרא על מסמך אישור של העברת שליטה ומניות בקבוצת סלקום, במסמך שהתאריך עליו, כאמור, הוא 26.6.17, אבל ברור מתוכנו, שהוא הוכן זמן מה קודם לכן. המסמך הזה היה סודי והוחבא היטב,  עד רגע זה, שבו אני חושף אותו לקוראינו.

“[…] לגבי ההחלטה הזהה לחלוטין של השר איוב קרא לגבי קבוצת סלקום – שקט ודממה. מאומה לא דלף, מאז עד היום, בו אנו “מרימים כאן את המסך” מעל הפרשה החמורה ביותר הזו.

“[…] לכן, ביום 17.12.18 שלחתי את סדרת השאלות הדחופות ביותר הבאות לצמרת משרד התקשורת וגם לצמרת סלקום ודסק”ש: פורסם בהחלטות בית המשפט המחוזי בת”א החלטה לפיה התקבל אישורו של שר התקשורת להעברת המניות לידי כור תעשיות מה שמאפשר לחברת די אי אס תקשורת וטכנולוגיה בע”מ (חברה של דסק”ש) לבצע חלוקה לבעלת המניות היחידה בחברה כור תעשיות בע”מ.

“[…] הדיון בבית המשפט המחוזי בת”א היה בבקשה לשחרר את 12% מהמניות הרשומות על שם DCI תקשורת וטכנולוגיה, שהיא חברת בת של דסק”ש, אל כור תעשיות. זאת, מפני שחברת DCI תקשורת וטכנולוגיות עדיין לא השתחררה מאחיזת כונס הנכסים הרשמי”. [הערה: כל ההדגשות כאן – מופיעות במקור אצל אבי וייס].

= = = = = = = = = = = = = = =

אני מבקש להזכירכם (לא בפעם הראשונה וככל הנראה גם לא בפעם האחרונה) כי ב- 25.3.2018 כתב אבי וייס בין היתר בתגובית (טוקבק) באתר שלו: “ככה התעשייה הזו עובדת, עם אפס פרגון (שלא לדבר ולספור כמה ידיעות ‘גונבים’ ממני בלי לתת קרדיט … אני, לעומת זאת, מאוד מקפיד על קרדיט אם אני משתמש במידע בלעדי שפורסם במקום אחר)”.

מה שאבי וייס לא פירסם בשני החלקים של החשיפה הבלעדית שלו ב’טלקום ניוז’ הוא העובדה שב- Read IT Now התפרסמה כבר ב- 14 בדצמבר 2018 בשעה 13:48 ידיעה שכותרתה הייתה: בעקבות שינוי במבנה האחזקות של חב’ דיסקונט השקעות, שר התקשורת אישר העברת מניות סלקום המוחזקות על-ידה לחברת כור תעשיות. אם תחפשו ב- Google את כותרת הידיעה שלי תמצאו שהיא פורסמה במועד שאני מצביע עליו: 14.12.2018.

אבי וייס לא מפרסם באייטמים שלו צילומי מסך של המיילים שהוא שולח למה שהוא מכנה “צמרת משרד התקשורת” [קרי: שר התקשורת איוב קרא ומנכ”ל המשרד נתנאל (נתי) כהן]. אשר על כן אפשר לתהות האם מה שהוא כותב שפנה למשרד התקשורת ב- 17 בדצמבר הוא נכון (באשר לתאריך).

לפיכך יש שתי אפשרויות:

+ אם נאמין לו, הרי שהפנייה שלו נשלחה שלושה ימים לאחר שהמידע הבסיסי על הסכמת שר התקשורת להעברת מניות סלקום פורסמה ב- Read IT Now.

+ ואם הפנייה נשלחה בכל מועד שהוא לאחר מכן, הרי שבכל מקרה הוא פירסם את האייטם עשרה ימים לאחר שהמידע הבסיסי פורסם כאן ב- Read IT Now.

כך נוהג אבי וייס, עורך ‘טלקום ניוז’, מומחה הטלקום מראשון לציון, ה’מנטור לענייני מדיה’ (כלשון ידידו) למרות שכאמור הוא מעיד על עצמו ש”אני, לעומת זאת, מאוד מקפיד על קרדיט אם אני משתמש במידע בלעדי שפורסם במקום אחר”.

נאה דורש אבל לא נאה מקיים.

= = = = = = = = = = = = = = =