אבי וייס עורך ‘טלקום ניוז’ מתהדר ב”חשיפה” לגבי פס”ד (בתביעה נגד משרד התקשורת) למרות שאותו פס”ד פורסם ב- Read IT Now ארבעה ימים לפניו

ביום רביעי, 8.8.2018, בשש בבוקר, פירסם אבי וייס אייטם שכותרתו: מנמ”ר משרד התקשורת ש”פוטר בהפתעה” זכה ב”ניצחון פירוס” בתביעתו.

לשם שינוי, הפעם הוא לא הכתיר את האייטם הזה כ”בלעדי” או כ”ראשונים לדווח” מהסיבה הפשוטה שאני פירסמתי – לראשונה – את הידיעה על פסק הדין בתביעה הזאת ב- 7.8.2018 בשעה 13:43.

אבל מה שאני מבקש להפנות תשומת ליבכם הוא לדברים הבאים שאבי וייס כותב באותה ידיעה:

“ב- 4 השנים האחרונות החלו 2 תהליכים משפטיים, שבוררו בבית הדין לעבודה בת”א, תהליכים משפטיים, שדנו בשיטה של “פיטורים בהפתעה” (שיטה, שהומצאה במשרד התקשורת הישראלי). בתהליך הראשון, שהסתיים בינואר 2018, זכה התובע נתי ביאליסטוק,  מי שהיה עוזר מנכ”ל משרד התקשורת, בפיצויים בהיקף של 84,348 ש”ח ועוד “הוצאות משפט ושכ”ט לעו”ד” של נתי בסך 7,000 ש”ח. כפי שדיווחנו בהרחבה כאן” [וכאן הוא סיפק קישור לאייטם קודם שפירסם].

לא התעצלתי ובדקתי בדיוק מה אבי וייס “דיווחנו בהרחבה כאן” כדי לרענן את הזיכרון שלי.

הקישור שסיפק אבי וייס עורך ‘טלקום ניוז’ הוא לאייטם שפורסם ב- 14.1.2018 בשעה 07:30. ומי חתום על האייטם הזה? כן, אבי וייס. אדם אחד, לא בדיוק תואם את התיאור “דיווחנו” אבל מילא, גם זה טיפוסי אצלו.

בכותרת המשנה נכתב: חשיפה בלעדית:  בית הדין לעבודה נתן “סטירת לחי מצלצלת” לאבי ברגר (מנכ”ל משרד התקשורת לשעבר) ולתמי לשם (סמנכ”לית בכירה למינהל ומשאבי אנוש במשרד התקשורת לשעבר), בנוגע לפיטורי נתי ביאליסטוק (מי שהיה עוזר המנכ”ל במשרד התקשורת, אדם המחזיק ב”תעודת עיוור”) וללא כל שימוע החליט לחייב את המדינה לשלם לנתי ביאליסטוק פיצויים בהיקף של 84,348 ש”ח ועוד “הוצאות משפט ושכ”ט לעו”ד” של נתי בסך 7,000 ₪.

המלים “חשיפה בלעדית”, המופיעות בתחילת כותרת המשנה, מופיעות עד עתה בהדגשה של צבע אדום.

אגב, יש להניח שהידיעה פורסמה אז תחת הסיווג המוביל “בלעדי” אבל כיום היא מופיעה תחת הסיווג המשונמך יותר: חדשות משרד התקשורת.

= = = = = = = = = = = = = =  =

עכשיו, אחרי שקראנו את דבר החשיפה הבלעדית של אבי וייס עורך ‘טלקום ניוז’ והחזרנו לעצמנו את הנשימה שנעתקה [כתוצאה מהחשיפה הבלעדית הזאת], מן הראוי לעשות בדיקה קטנה, פשוטה.

מסתבר שלא מדובר ב”חשיפה בלעדית” של אבי וייס משום שכאמור הוא פירסם את האייטם שלו ב- 14.1.2018 בשעה 07:30.

ארבעה ימים קודם לכן, ב- 10 בינואר 2018, בשעה 21:35, הידיעה על פסק הדין בתביעה של נתי ביאליסטוק כהן [לא להתבלבל עם נתי כהן, המנכ”ל הנוכחי של משרד התקשורת] פורסמה כאן באתר זה, ב- Read IT Now.

כמו תמיד אני מציע לכם לא לקבל את דבריי כפי שהם אלא לבצע בדיקה פשוטה בגוגל ולראות כי מה שאני טוען לגבי הפרסום שלי ב- 10.1.2018 – הוא נכון.