אבי וייס עורך ‘טלקום ניוז’ ממשיך לשבש שמות עובדים במשרד התקשורת

בארבעה החודשים האחרונים פירסמתי כאן באתר שלושה אייטמים על כך שאבי וייס עורך האתר ‘טלקום ניוז’ – באייטמים שהוא מפרסם באתר שלו – משבש שמות ומגדרים של עובדים ועובדות במשרד התקשורת:

■ ב- 27 באפריל 2018 פירסמתי אייטם שכותרתו: אבי וייס עורך “טלקום ניוז” כותב על הטעות ב”ידיעות אחרונות” לגבי שמו הפרטי של שר התקשורת; כָּל הַפּוֹסֵל בְּמוּמוֹ פּוֹסֵל: מקצת מהטעויות ‘המעניינות’ של וייס בשנים האחרונות.

■ ב- 22 ביוני 2018 פירסמתי אייטם שכותרתו: לא ברור מדוע אבי וייס עורך “טלקום ניוז” ממשיך ‘להתעלל’ בשמה הטוב של סמנכ”לית בכירה למינהל ומשאבי אנוש במשרד התקשורת.

■ ב- 27 ביולי 2018 פירסמתי אייטם שכותרתו: מדוע אבי וייס עורך ‘טלקום ניוז’ ממשיך להתעלל ולשבש שמות של עובדי משרד התקשורת?.

למרות שלושה האייטמים הללו, אבי וייס ממשיך לגלות עקביות מעניינת בתחום זה: ביום שלישי (28.8.2018) פירסם אבי וייס עורך ‘טלקום ניוז’ אייטם שכותרתו: משרד התקשורת גילה שיש לו “לקוחות” ויזם 2 “כנסי לקוחות” מוצלחים.

הידיעה סווגה בתחילה כידיעה ‘בלעדית’. בהמשך השבוע שונמך הסיווג ל’ראשונים לדווח’. היום הידיעה משונמכת שוב והיא מסווגת רק כ’חדשות מקומיות’. על שינויי הסיווג התכופים הללו כבר כתבתי בעבר פעמים רבות ולא זה העניין עתה.

הידיעה עסקה בשני אירועים שערך משרד התקשורת בחודש אוגוסט, שני אירועים שדבר קיומם הצפוי התפרסם באתר משרד התקשורת מ- 23-24 ביולי. לכן, קצת תמוה כי אבי וייס עורך ‘טלקום ניוז’ הגדירם (לאחר שנערכו) כ’בלעדי’.

בארבע פיסקאות רצופות עוקבות פירסם אבי וייס את שמו של האדם שהיה אחראי על שני הכינוסים הללו מטעם משרד התקשורת: מנהל תחום רישוי אלחוטי, אגף תכנון והנדסת ספקטרום, במינהל הנדסה במשרד.

השם בו נקב אבי וייס ארבע פעמים בארבע הפיסקאות הרצופות הוא: שמואל אזולי.

רק מקץ כמה שעות השתנה לפתע שמו של האחראי והפעם נכתב ב’טלקום ניוז’: שמואל (שמוליק) אזולאי. מאי-שם גם פתאום צצה באייטם של אבי וייס תמונה של האדון שהפך לפתע מאזולי >>> לאזולאי. אותה תמונה, לא פורסמה כשאבי וייס העלה לראשונה את הידיעה לאתר שלו.

מה שמעניין הוא שאבי וייס עורך ‘טלקום ניוז’ מפרסם באותו אייטם קישור למסמך בן 15 עמודים (מטעם משרד התקשורת) שחולק למשתתפי הכנסים.

בעמוד הראשון של אותו מסמך מופיע כרטיס הביקור של האדון ממשרד התקשורת. ובכרטיס הביקור הזה מופיע שמו הנכון: אזולאי, עם שני א’. איך אבי וייס פיספס את זה – במסמך שהוא עצמו המליץ עליו לקריאה – לא ברור.

+ + + + + + + + + + + + + + + + + + + + +

ואפרופו שיבושים

לאחר ששמתי לב לשיבוש שהופיע באייטם של אבי וייס עורך ‘טלקום ניוז’, בדקתי את העניין ב- Google.

כבר כתבתי על כך שאצל אבי וייס חל טשטוש בין כתיבה על עצמו בגוף ראשון יחיד לבין רבים: כך, למשל, הוא כתב לא מזמן [ההדגשה בקו תחתי היא שלי]: “כשכתבנו לפני כיממה אודות ‘השתוללות שליחי סלקום בצמרת משרד התקשורת’, לא תיארתי לעצמי כמה העניין הזה מוחשי וקרוב למימוש”.

עכשיו מתברר שאבי וייס נוהג להשתמש במלה ‘שלחתנו’:

■ באייטם שפירסם ב- 22.8.2018 הוא כותב: “לכן שלחתנו ביום 13.8.18 את השאלות הדחופות הבאות לצמרת משרד התקשורת”.

■ באייטם שמתפרסם ב- 4.8.2018 הוא כותב: “ביום 24.7.18 שלחתנו את השאלות הדחופות הבאה למשרד התקשורת”.

■ באייטם שמתפרסם ב- 2.8.2018 הוא כותב: “יתרה מכך, בגלל שפרטנר מתקדמת בהרבה בפריסה שלה ברחבי הארץ שלחתנו ביום 1.8.18 את השאלה הדחופה הבאה לצמרת משרד התקשורת”.

■ באייטם שפורסם ב- 9.7.2018 הוא כותב: “לאור המסמך הטרי שנחשף של מנכ”ל משרד התקשורת שלחתנו אמש בדחיפות את השאלות הבאות לצמרת קבוצת הוט”.

■ באייטם שפורסם ב- 3.5.2018 הוא כותב:  “לכן  שלחתנו ביום 2.5.18 את השאלות הדחופות הבאות למשרד התקשורת”.

■ באייטם שפורסם ב- 5.2.2018 הוא כותב: “לכן שלחתנו בדחיפות את השאלה הבאה לצמרת משרד התקשורת”.

■ באייטם שפורסם ב- 10.12.2017 הוא כותב: “במציאות שאני מכיר עד היום התאגיד לא בחר מנהל לתחנת ‘כאן מורשת’. לכן שלחתנו ללשכת שר התקשורת איוב קרא את השאלות הבאות”.

יודגש כי כל שבעה המקרים הללו של המלה ‘שלחתנו’ בפרסומים של אבי וייס עורך ‘טלקום ניוז’ מופיעים ב- Google.

או שהוא התכוון לכתוב “שלחתי’ או שהוא התכוון לכתוב ‘[אנחנו] שלחנו’. מה שיצא הוא צירוף מעניין של שתי האפשרויות יחדיו: שלחתנו.

וה’שלחתנו’ הזה הינו בעל שתי אפשרויות: אתה שלחת אותנו או אתם שלחתם אותנו, ככתוב בספר במדבר: “וַיְסַפְּרוּ לוֹ וַיֹּאמְרוּ בָּאנוּ אֶל הָאָרֶץ אֲשֶׁר שְׁלַחְתָּנוּ וְגַם זָבַת חָלָב וּדְבַשׁ הִוא וְזֶה פִּרְיָהּ: אֶפֶס כִּי עַז הָעָם הַיֹּשֵׁב בָּאָרֶץ וְהֶעָרִים בְּצֻרוֹת”.

+ + + + + + + + + + + + + + + + + + + + +

באתר זה מתפרסמות ידיעות רבות על אבי וייס עורך ‘טלקום ניוז’ ועל דרכי פעולתו באתר שלו. לקריאה, הכניסו את המלים “אבי וייס” או “טלקום ניוז” [במרכאות] במנגנון החיפוש כאן באתר ותקבלו רשימת של הידיעות הללו.