אבי וייס עורך ‘טלקום ניוז’ ממשיך בחשיפות שלו: חושף – מראש — את מה שיפרסם מאוחר יותר כ’חשיפה בלעדית’ [מעודכן ל- 6.9.2020]

בשבת (22.8.2020) בשעה 19:42 פירסמתי בחלון המבזקים של אתר זה: ספוילר: בקרוב מאוד יפרסם אבי וייס עורך ‘טלקום ניוז’ אייטם ‘בלעדי’ חדש שכותרתו: “מתה האשליה להפיכת בנק הדואר למסחרי ולא ברור איך ניתן לקדם את ההפרטה“.

ואכן, חמש-עשרה דקות לאחר מכן, בשעה 19:57, פירסם אבי וייס אייטם ‘בלעדי’ שכותרתו: “קץ האשליה להפיכת בנק הדואר למסחרי ולא ברור אם ניתן לקדם הפרטת הדואר“. הוא הזכיר באייטם הזה שלו את שר התקשורת יועז הנדל ואת המנכ”לית לירן אבישר בן-חורין.

טוב, ברור שלאחר שראה את מה שפירסמתי הוא היה צריך לשנות ‘טיפה’ ולא ‘להעתיק’ את מה שאני כתבתי.

= = = = = = = = =

לא פרצתי למחשב של אבי וייס ואין לי יכולת קריאת מחשבות.

מסתבר כי אבי וייס עצמו, דווקא קצין המשטרה בדימוס, משאיר סימנים וטביעות אצבע, מסיבות שאינן ברורות לי.

כבר כתבתי על כך לפני שבוע, ב- 16.8.2020, כי יש אתר ישראלי, אגרגטור חדשות. והנה למרבה ההפתעה, כבר ביום שישי (21.8.2020) בשעה 17:01:26, אבי וייס העלה לאתר שלו אייטם בנושא זה וכנראה הוריד אותו מייד מהאתר, עד מוצאי שבת. שוב – זה היה גם לפני שבוע (כששמתי לב לראשונה לתפועה המוזרה הזאת) וזה קרה גם בסוף השבוע האחרון.

ויודגש כי הדברים מתועדים למקרה שאבי וייס ויטען שאיני דובר אמת.

= = = = = = = = =

ראוי גם להתייחס כאן לנושא האייטם ה’בלעדי’ של אבי וייס. מדובר לדעתי לא באייטם בלעדי אלא בפולו-אפ מורחב.

כבר ב- 12 באוגוסט 2020 פירסמתי ידיעה כאן באתר שכותרתה: “דיון בוועדת הכלכלה בשבוע הבא יכלול דיווח שר התקשורת על דחיית התחילה של חלק מסעיפי החוק (לגבי דואר ישראל) עד לסוף ינואר 2021“.

ב- 19 באוגוסט 2020 נערך הדיון בוועדת הכלכלה ובסופו של דבר פורסמה הודעה לעיתונות מטעמה ובאתר הכנסת ניתן גם למצוא את שידור הדיון בוידיאו של הוועדה.

= = = = = = = = =

עדכון (6.9.2020; 18:15)

■  בהמשך לאייטם זה, הרי שבשבת 5.9.2020 בשעה 18:38 כתבתי בחלון המבזקים של אתר זה: אבי וייס עורך ‘טלקום ניוז’ ממשיך ב’חשיפות’ שלו וחושף – מראש — את מה שיפרסם מאוחר יותר כ’חשיפה בלעדית’: הוא צפוי לפרסם אייטם חדש שכותרתו: “הטיוח של שלמה (מומי) למברגר [המשנה לפרקליט המדינה לעניינים פליליים) שלא קורא מסמכים כדי למנוע כל חקירה שתוביל למנדלבליט”; ייתכן שאבי וייס ישנה במקצת את נוסח כותרת האייטם הצפוי שלו בשל הפרסום שלי כאן; ועל כך אמרו הגשש החיוור: “העם היום זקוק לטייחים. הטובים לטייח!”…

■ בשישי (4.9.2020) בשעה 19:51:10 העלה אבי וייס לאתר שלו אייטם חדש והסיר אותו אלא שאותו אתר חדשות אגרגטור כלל את האייטם הזה ברשימת האייטמים שלו לערב שבת וכך כתבתי את מה שכתבתי.

■ ביום ראשון (6.9.2020), בשעה 07:30, פירסם סוף-סוף אבי וייס ב’טלקום ניוז’ את אייטם הטייחים שלו ובתגובה פירסמתי את הדברים הבאים אצלי: נו, מה: אבי וייס עורך ‘טלקום ניוז’ העלה לאתר שלו לפני עשר דקות אייטם שכותרתו: “הטיוח של שלמה (מומי) למברגר, שלא קורא מסמכים, כדי להגן על מנדלבליט!”; בדיוק כמו שכתבתי אתמול בערב כאן בחלון המבזקים.

■ וכמו תמיד, הדברים מתועדים, למקרה שהוא יכחיש אותם או יתבע דיבה.

= = = = = = = = =