אבי וייס טוען ש”משרד התקשורת ממשיך להסתיר שחיתות וכאוס במסגרת ‘מדיניות השקיפות’!” אבל עורך ‘טלקום ניוז’ עצמו כנראה מסתיר את האמת (שהוא יודע אותה היטב)

ביום רביעי, 23 בדצמבר 2020, בצהריים [פחות מיממה לאחר שפירסם אייטם אחר שבו ‘הושפע עמוקות’ ממה שקרא קודם לכן ב- Read IT Now, למרות שהוא מתיימר לא להכיר אתר זה לא כל שכן לקרוא בו]:

אבי וייס עורך ‘טלקום ניוז’ פירסם באותו היום אייטם שבכותרת המשנה שלו נכתב: חשיפת עוד 4 פרשיות חמורות (בתחומי החיוג למוקד השירות של סלקום, שעות הפעלת מוקדי השירות בפרטנר, חיבורי פס רחב וסיבים בזק) של הסתרת מסמכים והחלטות בצמרת משרד התקשורת (שר מפוטר, מנכ”לית), שהחליטה לחסום את המידע של כל מה שיכול להעיד על שחיתות, לכאורה, בהחלטות ובפעילות.

כאן אני מבקש להתייחס לאחת מארבע החשיפות הללו באייטם של אבי וייס: “[…] הפרות רישיון של פרטנר בנושא שעות ההפעלה של מוקדי בשירות: לאור הצטברות תלונות ותחילת ‘תביעה ייצוגית’ כנגד פרטנר, על רקע המציאות, שבה משרד התקשורת נמנע מלהפעיל את החוק והתקנות לגבי פרטנר, גם בנושאים אחרים, לרבות בנושא “חופש הבחירה בציוד קצה, כמפורט כאן,  פניתי ביום 27.11.20 לצמרת משרד התקשורת ולצמרת חברת פרטנר בזו הלשון: “.

כאן מפורטת הפנייה של אבי וייס אל שני הגורמים הללו והחלק הזה באייטם שלו מסתיים שמלים שהוא אף פעם לא מתעייף להעתיק אותם שוב ושוב: “תגובה טרם קיבלתי. לא שלא ניסיתי. ככל שאקבל תגובה אעדכן בהתאם. קוראינו כבר יודעים, שתגובה לא אקבל. די ברור למה”. [הערה: כל ההדגשות מופיעות כך במקור].

= = = = = = = =

העוּבְדּוֹת: 

ועכשיו, אחרי שהתרשמתם עמוקות מהאייטם שאבי וייס פירסם באופן ‘בלעדי’, הגיע הזמן לדעת מהי האמת, האחת והיחידה:

התביעה (והבקשה לאשרה כתובענה ייצוגית) הוגשה ב- 26 בנובמבר 2020 (יום חמישי) ואז גם ראיתי אותה במערכת ‘נט המשפט’ אלא שבשל בעיית סריקה במערכת, לא הופיע הנוסח המלא שלה.

למחרת, יום שישי, הצלחתי להתגבר על התקלה בדרך מסויימת ואז פירסמתי את הידיעה אצלי כאן באתר, בשעה 15:32

ומדוע חשובה השעה המדוייקת? משום שבשעה 15:59 שלחתי את הקישור לידיעה אל אחד מעורכי הדין שהגישו אותה ואני מכיר אותו מידיעה אחרת, בנושא אחר, שפירסמתי באתר שלי. הסבתי תשומת ליבו לתקלה בסריקה במערכת והוא ענה לי בשעה 17:18. כל המיילים הללו שמורים אצלי.

כמו במקרים לא מעטים, אני מרשה לעצמי לפקפק שאבי וייס ראה את התביעה הזו לפני שפירסמתי עליה ידיעה: הוא אינו מציין מתי בדיוק באותו יום שישי (27.12) פנה למשרד התקשורת ולחברת פרטנר, אינו מפרסם תצלום של הפנייה במייל לרבות אפשרות לראות בבירור את שעת הפנייה וגם אינו מספק הסבר מדוע פנה ב- 27 בדצמבר ולא יום קודם לכן בו הוגשה העתירה אלא “במקרה” באותו יום בו אני מפרסם את הידיעה שלי.

אני גם מציע לכם לשים לב לפרט הקטן שהפעם הוא לא שלח את השאלות שלו באופן ‘דחוף’ ו/או ‘בהול’ ו/או ‘בהול ביותר’, בניגוד להרגלו הכמעט קבוע. הפעם הוא רק ‘פנה’ אליהם. 

אני גם מציע לכם לשים לב לעוד פרט מעניין לפיו – בניגוד להרגלו – אבי וייס לא כותב שכמה עורכי דין “זריזים” מיהרו להגיש תביעה ייצוגית בנושא.

אבל חשוב יותר מכל: השאלה (שלא ניתנה עליה תשובה) מדוע המתין אבי וייס מה- 27.11.2020 – עת פנה למשהת”ק ולחברת פרטנר – ועד ל- 23 בדצמבר 2020 (קרוב לחודש ימים) כדי לפרסם את המידע הזה ש”הצטברו על שולחני 4 פרשיות חדשות”. הרי מדובר בנושא יקר לליבו של אבי וייס ולידידו סיני ליבל (שעות הפעלת מוקדי שירות) והייתה הצדקה לפרסם את המידע ימים ספורים בלבד, ובאופן די מיידי, לאחר פניותיו – שלא נענו.

= = = = = = = = =