לא ברור מדוע אבי וייס עורך “טלקום ניוז” ממשיך ‘להתעלל’ בשמה הטוב של סמנכ”לית בכירה למינהל ומשאבי אנוש במשרד התקשורת

ב- 27 באפריל 2018 פירסמתי כאן באתר ידיעה שכותרתה: אבי וייס עורך “טלקום ניוז” כותב על הטעות ב”ידיעות אחרונות” לגבי שמו הפרטי של שר התקשורת; כָּל הַפּוֹסֵל בְּמוּמוֹ פּוֹסֵל: מקצת מהטעויות ‘המעניינות’ של וייס בשנים האחרונות.

כיוון שאבי וייס צחק על טעות סופר של כתב ידיעות אחרונות, באותו אייטם שלי פירסמתי שורה של טעויות של אבי וייס לגבי איות שמם של אנשים שונים. בין היתר כתבתי אז באייטם שלי את הדברים הבאים:

אבי וייס עורך “טלקום ניוז” מרבה לחלוק שבחים לסמנכל”ית בכירה למינהל ומשאבי אנוש אביבית מסבנד במשרד התקשורת. אני בטוח שכל השבחים הללו מגיעים לה בצדק אבל כדאי לשים לב לכמה דברים נוספים:

+ באייטם שלו ב- 22.3.2018 אבי וייס כתב על “המנכ”לית הבכירה החדשה (יחסית) למינהל ומשאבי אנוש במשרד התקשורת“. כאמור היא לא מנכ”לית אלא סמנכ”לית והתואר ‘חדשה (יחסית)’ קצת מוזר בהתחשב בעובדה שהיא נבחרה לתפקיד כבר לפני חצי שנה (ב- 18.9.2017).

+ באייטם שלו ב- 22.3.2018 הוא כתב עליה: “לאחרונה קראנו ישירות לאביבית מסנבנד המנכ”לית הבכירה החדשה (יחסית) למנהל ומשאבי אנוש במשרד התקשורת”. לא, זו אינה טעות שלי. כך הוא איית את שמה, עם האות נ’ פעמיים במקום פעם אחת. עד שסוף סוף יש אדם במשרד התקשורת שהוא יכול לשבח, אבי וייס לא מאיית תמיד את שמו (או ליתר דיוק – שמה) נכון.

+ תגידו, קורה. נכון. אלא שבאייטם אחר שלו, קצת יותר משבועיים קודם לכן, ב- 6.3.2018, הוא כתב עליה כך: “בהוראת הסמנכ”לית החדשה למינהל, אביבית מסנבנד, נתי שוברט (שהתחזה תקופה ארוכה לסמנכ”ל בכיר לספקטרום), יאלץ להיפרד בקרוב מלשכת הסמנכ”ל במגדל שלום, ולעבור לחדר קטן”. ולאחר כמה משפטים כתב אבי וייס: “נקווה, שהרוח החדשה הנושבת במשרד מכיוונה של אביבית מסנבנד תימשך“.

+ ולא, הוא אינו צריך למהר ולתקן בטקסט בדיעבד את הטעויות הללו כיוון שלפני שהעליתי את הדברים כאן אצלי דאגתי לצלם את המסך עם כל הטעויות המקוריות האלה אצלו כדי שלא יוכל לטעון שאיני דובר אמת.

 ■ ■ ■ ■ ■ ■ ■ ■ ■ ■ ■ ■ ■ ■ ■ ■ ■ ■

הדפסה של האייטם שלי לרבות צילומי המסך של הטעויות לגבי אביבית מסבנד נשלחו אליה למשרדה במשרד התקשורת בירושלים. גם אייטם זה יישלח אליה עם תצלום המסך הרלבנטי.

■ ■ ■ ■ ■ ■ ■ ■ ■ ■ ■ ■ ■ ■ ■ ■ ■ ■

והנה – הפתעה: ביום 18.6.2018 פירסם אבי וייס ידיעה ב-ל-ע-ד-י-ת שכותרתה “התפתחויות מרתקות בתוך משרד התקשורת: מנקים את העבר האפל” בנושא שמעסיק את אבי וייס זה שנים – גימלאי משרד התקשורת [אגב, נכון לעכשיו סיווג הידיעה שונה ושונמך ל”חדשות מקומיות”].

את הפיסקה השנייה של אותו אייטם, בלעדי כאמור, פותח אבי וייס בכותבו: “מדובר באחד מהמהפכים החיוביים שיזמה אביבית מסנבנד הסמנכ”לית הבכירה למנהל ומשאבי אנוש במשרד התקשורת”. שוב: מסנבנד בשני נ’.

בהמשך אותו אייטם מופיע שמה של הסמנכ”לית 6 פעמים כשהוא מאויית נכון.

תזכור, מר וייס: מסבנד מאייתים עם נ’ אחת, לא שתיים.