הוגשה תביעה (ובקשה להכיר בה כתובענה ייצוגית) נגד סלקום בשם כל לקוחות החברה שהתנתקו משירותי הטלביזיה ו/או אינטרנט ו/או טלפון נייח שלה שחוייבו במלוא התשלום עבור מחזור החיוב למרות שהיו מחוברים רק בחלק מהתקופה

13:28 27.04.2018

קטגוריות: אינטרנט טלקום/וויירלס/מובייל משפט

תגים:

ב- 16 באפריל 2018 הוגשה לבית-המשפט המחוזי מרכז בלוד תביעה (ובקשה להכיר בה כתובענה ייצוגית) נגד סלקום ישראל בשם כל לקוחות החברה שהתנתקו משירותי הטלביזיה ו/או אינטרנט ו/או טלפון נייח שלה שחוייבו במלוא התשלום עבור מחזור החיוב למרות שהיו מחוברים רק בחלק מהתקופה.

התובע בתביעה זו הוא עו”ד שמעון הרשקוביץ. בכתב התביעה נאמר בין היתר כי “התובענה עוסקת בשאלה האם בעת התנתקות מנוי של סלקום משירותי האינטרנט ו/או הטלביזיה ו/או טלפון נייח, עליו לשלם לסלקום עבור מלוא מחזור החיוב, אף אם הוא התנתק במהלכו ולא בסופו של המחזור, או שהחיוב צריך להיות יחסי, לפי מספר הימים, עד למועד ההתנתקות”.

לדעת התובע, “חוזה בעיסקה מתמשכת כבעניינו יסתיים בתוך 3 ימי עסקים מיום שנמסרה הודעת הביטול. במועד זה, על העוסק לחדול ממתן השירות וכן להפסיק את החיוב בגינו. אשר על כן, על החיוב בגין מחזור החיוב האחרון של הלקוח להיות יחסי, בהתאם למספר הימים בהם צרך את השירות”.

בא כוח התובע אומר כי “בהקשר זה יודגש כי לאחרונה (ביום 4.4.2018) ניתנה החלטה מנומקת היטב, המאשרת ניהולה של תובענה כייצוגית כנגד סלקום” בתיק שבו מדובר ב”התנהלות זהה” של חברת סלקום בקשר לשירותי תקשורת סלולרית בלבד. “ענייננו, כאמור, עוסק, בהתנהלות זהה, אולם ביחס לשירותי סלקום האחרים: טלביזיה, טלפון נייח ו/או גישה לאינטרנט”.

התביעה הוגשה באמצעות משרד אפלדורף ושות’ עו”ד ומגשרים.

[הערה: כל ההדגשות מופיעות כך במקור].