Nissan: גידול עצום בעשור האחרון במספר החיפושים המקוונים בבריטניה אחר המושג זיהום אוויר

16:11 26.08.2016

קטגוריות: ירוק/תשתיות/אנרגיה

ממצאי סקר של חברת הרכב Nissan מצביעים על גידול עצום בעשור האחרון במספר החיפושים ברשת מצד משתמשים בבריטניה אחר המושג זיהום אוויר [air pollution].

חברת ניסאן, המייצרת גם רכב חשמלי, בדקה בין היתר את החיפושים ב- Google אחר המושג מדד איכות האוויר [“air quality index”]. משנת 2006 ל- 2016 חל גידול של פי שמונה במספר החיפושים.

כך היה גם לגבי המושג מטהר האוויר הטוב ביותר [“best air purifier”] ואילו לגבי המושג עובדות על זיהום אוויר [“air pollution facts”] נרשם גידול של יותר מפי ארבעה.

לדברי חברת ניסאן הממצאים מעידים על תחושה גוברת של מודעות רפואית/בריאותית בכל הקשור לאיכות האוויר. “במשך תקופה ארוכה עד כה זיהום אוויר נתפס כבעייה המשפיעה על צידו האחר של העולם. מדובר בתפיסה שגוייה משום שזיהום האוויר משפיע על אנשים וערים באירופה עצמה”.