הכנסות הפרסום המקוון ב- 2011 הסתכמו ב- 31 מיליארד דולר

Internet Advertising Revenue Report, דו”ח של Interactive Advertising Bureau, IAB ושל חברת PwC שפורסם ב- 18 באפריל 2012, מצביע על כך שבשנת 2011 חל גידול של 22% בהכנסות הפרסום המקוון לעומת 2010 (בה הסתכמו ההכנסות ב- 26 מיליארד דולר) והן הסתכמו אשתקד ב- 31 מיליארד דולר.

ההכנסות ברבע הרביעי של 2011 הסתכמו ב- 9 מיליארד דולר, גידול של 15% לעומת הרבע השלישי של 2011 (בו הסתכמו ההכנסות ב- 7.8 מיליארד דולר) וגידול של 20% לעומת הרבע הרביעי של 2010 (בו הסתכמו ההכנסות ב- 7.4 מיליארד דולר).

תחום המובייל חווה את הגידול המהיר ביותר – גידול תלת-ספרתי של 149% – ל- 1.6 מיליארד דולר בשנת 2011 לעומת 0.6 מיליארד דולר בשנת 2010.

ההכנסות המבוססות תוצאות מנוע חיפוש הסתכמו אשתקד ב- 14.8 מיליארד דולר, גידול של כ- 27% לעומת 11.7 מיליארד דולר ב- 2010.