תעודות הוקרה לשנת 2017 הוענקו ליחידות מצטיינות במשטרת ישראל

20:53 27.03.2018

קטגוריות: כללי

תגים:

במכללה הלאומית לשוטרים התקיים בשבוע שעבר טקס הענקת אותות הוקרה ליחידות שהצטיינו בשנת העבודה 2017, וזאת במטרה להוקיר את פועלן למען הציבור ולהמשיך לטפח ולעודד מצוינות שירותית וארגונית.

בהודעת המשטרה נאמר כי “היחידות המצטיינות נבחרו על סמך בולטות תפקודית ברמה יוצאת דופן, במסגרות של פעילות מניעה לצד פעילות אכיפה, גילויי יוזמה וחדשנות בהתמודדות עם פשיעה ושירות ברמה הגבוהה ביותר לאזרחים הנורמטיביים שומרי החוק”.

הטקס נערך במעמד מפכ״ל המשטרה רב ניצב רוני אלשיך, סגל הפיקוד הבכיר של משטרת ישראל, מפקדי ונציגי היחידות המצטיינות ואורחים נוספים.

בין היחידות שזכו השנה בתעודת הוקרה:

+ מחוז מרכז – פרוייקט טכנולוגי: מרחב שפלה בשיתוף חטיבת הסיגינט, מינהל טכנולוגיות (מנ”ט) וחטיבת המודיעין איפיין מערכת טכנולוגית לשיפור איתור עבריינים.

+ משל”ט מחוז ירושלים: במסגרת פרוייקט “מב”ט ירושלים” פיתח המשל”ט תפיסת הפעלה ייחודית המשלבת יכולות טכנולוגיות מתקדמות בדגש על יכולות חוזי. יכולות אלו מסייעות למפקד לנהל את האירועים שבגזרתו כמו גם מענה אבטחתי בבידוק חשודים ובטיפול בהפרות סדר.

+ יס”מ ימ”ר – מחוז חוף: היחידה התמקדה בשנת 2017 במניעה מצבית בתחום עבירות האלימות ברשת. בדגש על אוכלוסיות החשופות לסוג זה של אלימות תוך שילוב זרועות עם הקהילה, צוותים חינוכיים, בני הנוער וההורים באזורים נבחרים במחוז. היחידה הפכה לכתובת עבור חוקרי השטח ובני הנוער.

במספר יחידות אחרות שזכו להוקרה נעשה שימוש מוגבר באמצעים טכנולוגיים גם כן.