רשות שוק ההון, ביטוח וחיסכון: מכרז לקבלת הצעות בנושא שירותי ייעוץ בתחום הסייבר ואבטחת מידע

הגוף המפרסם: משרד האוצר/ שוק ההון, ביטוח וחיסכון

נושא המכרז: מכרז לקבלת הצעות בנושא שירותי ייעוץ בתחום הסייבר ואבטחת מידע

מס’ המכרז: 4/2018

תאריך פרסום: 27 בפברואר 2018

מועד אחרון: 29 במארס 2018

הערות: רשות שוק ההון אחראית להסדרה ולפיקוח בתחומי שירותים פיננסיים בישראל ובפרט בשוק הביטוח, הפנסיה, החיסכון וקופות הגמל. בין היתר, רשות שוק ההון אחראית להנחות את הגופים המוסדיים בהיבטי חירום הנוגעים לתחום הסייבר ואבטחת המידע. לאור זאת מבקשת רשות שוק ההון לרכוש שירותי ייעוץ בנושאי התמודדות עם איומי הסייבר.

שירותי הייעוץ נדרשים לצורך הכוונה, הדרכה ועריכת ביקורות, על הגופים המוסדיים, בהתאם לתכניות עבודה שנתיות בתחום. כמו כן שירותי הייעוץ נדרשים לצורך ניתוח והערכת תכנית הגנת הסייבר ואבטחת המידע בהתאם לצרכים ולאיומים הקיימים, ובקרה על יישום וניהול פעילויות ההגנה מפני מתקפת סייבר אפשרית בגופים מוסדיים.

היועץ יפעל ממשרדו ויגיע לפגישות עבודה ותיאום אצל המזמין או בכל מקום אחר שיידרש, בהתאם להנחיות המזמין, ויהיה זמין לצורך מתן השירותים למזמין, ככל שיידרש. היועץ יפעל בהתאם להנחיית מנהל מחלקת טכנולוגיות המידע ברשות שוק ההון, או מי שהמזמין יגדיר במקומו.

יובהר כי המזמין מעוניין בשירותיהם של שני מומחים שיבחרו מבין המומחים שיציעו המציעים, ובאפשרותו לבחור שני מומחים מאותו מציע או ממציעים שונים.

תקופת ההתקשרות היא למשך 12 חודשים מיום חתימת מורשי החתימה מטעם המזמין כדין על הסכם ההתקשרות או עד למיצוי היקף כספי מצטבר של ההתקשרות עם כל הזוכים שייבחרו, בסך 1 מיליון ₪, לפי המוקדם מבניהם.