רשות מקרקעי ישראל (רמ”י) מפרסמת שני מכרזים חדשים

נושא המכרז: מכרז לשדרוג חומרה ורישונות למערכת Pulse Secure

מס’ המכרז: 452/2017

תאריך פרסום: 27 בספטמבר 2017

מועד אחרון: 6 בנובמבר 2017

הערות: רשות מקרקעי ישראל מבקשת לקבל הצעות מחיר לשדרוג מערכת ג’וניפר, שקיימת בארגון, למערכת Secure Pulse המחליפה מערכת זו (כולל התקנה, הטמעה וכן אחריות, שירות ותחזוקה ל-3 שנים). המערכת המבוקשת תספק את השירותים ל- 125 משתמשים בו זמנית. צורך זה עולה בקנה אחד עם תפיסת ההתאוששות מאסון של הרשות, כך שבמקרה של פגיעה בתפקוד אחד מאתרי הרשות, ניתן יהיה לשמר את הפעילות, באמצעות התחברות מרחוק למערכות המחשוב של הארגון. הספק ישדרג את המערכת הקיימת, כפרויקט Key-Turn תוך מתן אחריות כוללת לעבודתו, מאספקה ועד לתחזוקה.

נושא המכרז: מכרז לשדרוג חומרה ורישיונות למערכות איזון עומסים של  F5

מס’ המכרז: 453/2017

תאריך פרסום: 27 בספטמבר 2017

מועד אחרון: 6 בנובמבר 2017

הערות: רשות מקרקעי ישראל מבקשת לקבל הצעות מחיר לשדרוג מערכות שקיימות בארגון (כולל התקנה, הטמעה וכן אחריות, שירות ותחזוקה לשלוש שנים).  המערכת מותקנת ברשות בתצורת אשכול המורכב משתי מכונות שנרכשו בשנת 2011 ובשנת 2013 ולמערכות אלה נדרש עתה שדרוג.

בנוסף, קיים הצורך להרחיב ולשפר את קיבולת המערכת וביצועיה לשימושים הבאים: לרשות יש שני אתרים הדורשים איזון עומסים בקווי התקשורת בין 2 חוות השרתים – אתר ג’נרי ואתר יפו.

הפתרון ימומש כפרויקט Key-Turn תוך מתן אחריות כוללת של הספק לעבודתו, מאספקה ועד לתחזוקה. כמו כן יעמיד הספק לרשות המזמין 300 שעות עבודה.