רשות התקשוב הממשלתי: צבר של קרוב ל- 30 מכרזים; נקבע סדר עדיפויות למועדי פרסום המכרזים לאורך השנה הנוכחית

וועדת הפטור ממכרז הממשלתית קיימה ב- 5 במארס 2017 דיון בבקשה של רשות התקשוב הממשלתי להארכת ההתקשרות בפטור ממכרז עם חברת שמיר מערכות ומפעלים בע”מ לצורך מסרונים עבור משרדי הממשלה (סל ראשון) לתקופה שמיום 12.5.2017 ועד 11.5.2018.

בהערות ונימוקי הוועדה לאישור הבקשה נאמר בין היתר כי “… לאור צבר של קרוב ל- 30 מכרזים וקביעת סדר עדיפויות קודם למכרזים דחופים יותר, המשרד לא הספיק להכין ולפרסם את המכרז החדש במועד שנקבע, כך שלמרות התכנון, לא תהיה התקשרות עם ספק חדש עד לסיום תקופת הפטור שניתנה”.

עפ”י לוח הזמנים המשוער שהגישה רשות התקשוב, מועד פרסום המכרז בנושא זה יהיה בחודש אוגוסט השנה או לקראת סוף הרבע השלישי של השנה.

הערת עורך Read IT Now: כאן באתר דיווחתי בחודשים האחרונים על שמונה מכרזים של רשות התקשוב הממשלתי — מקצתם פורסמו במהלך ארבעה החודשים הראשונים של 2017 ומקצתם פורסמו בחודשים נובמבר/דצמבר 2016 והטיפול בהם החל בשנת 2017 [לא כולל מכרז בנושא שירותי חנייה לעובדי ואורחי הרשות בירושלים שפורסם פעמיים כשבפעם השנייה מועד ההגשה האחרון אליו היה ב- 9.1.2017]. את כל המכרזים הללו ניתן למצוא בקטגוריה “מכרזים” או עפ”י תגית “רשות התקשוב הממשלתי” בתיבת החיפוש באתר.