רשות התקשוב הממשלתי: מכרז לאספקת מערכות מתוצרת Blue Coat ושירותי תחזוקה, אחריות ושירותים מקצועיים

הגוף המפרסם: משרד ראש הממשלה/רשות התקשוב הממשלתי/מימשל זמין

נושא המכרז: מכרז לאספקת מערכות מתוצרת Blue Coat ושירותי תחזוקה, אחריות ושירותים מקצועיים.

מס’ המכרז: 6/17

תאריך פרסום: 31 במארס 2017

מועד אחרון: 3 במאי 2017

הערות: רשות התקשוב הממשלתי מבקשת לקבל הצעות לאספקת מערכות ומוצרים מתוצרת Blue Coat כמפורט במסמכי המכרז ובהתאם לצרכי המשרד וכן שירותים מקצועיים למערכות תוך השתלבות במערך הקיים של מערכות מתוצרת זו הכוללות מרכיבי חומרה, תוכנה וניהול, עם יכולת התאמה למימוש מדיניות האבטחה של מימשל זמין.

יחידת מימשל זמין ברשות התקשוב הממשלתי מארחת אתרים ויישומים של משרדי המימשלה. לצורך כך, מותקן בחוות השרתים של מימשל זמין ציוד מתוצרת חברת Blue Coat הכולל את משפחת מכשירי Blue Coat ProxySG (שרתי מטמון) המאבטחת את התקשורת ה- WEB ומאיצה את אספקת היישומים של מימשל זמין דרכה; שרתי Content Analysis, CAS   המאפשרים ניתוח תוכן העובר בתעבורה ותעבורה מוצפנת והגנה מפני רוגלות וקוד זדוני בשילוב עם רישיונות ל- Anti-Virus וכן בנוסף, מערכת Blue Coat Reporter מאפשרת לבחון אחר כל מגוון פעילויות הרשת של המשתמשים, עומסים ברשת, דו”חות אבטחה ודו”חות מעקב נוספים.

השירותים הנדרשים מהספק: אספקת מערכות ומוצרים נלווים, בהתאם לרשימת המערכות במחירוני Blue Coat  המתעדכנים מעת לעת ובהתאם לצרכי המשרד; התקנת המערכות והגדרה בהתאם לנדרש, כולל הגדרות מתקדמות, עד לתפעול מלא ותקין בייצור; מתן שירותי אחריות ותחזוקה שוטפת למערכות, הן מערכות המסופקות במסגרת מכרז זה,  הן מערכות קיימות והן מערכות שיסופקו בעתיד שלא במסגרת מכרז זה, לרבות אספקת עדכונים שוטפים והתקנתם, תמיכה בתקלות ושדרוגים ברמת התמיכה   “Standard+”, כולל החלפת חומרה עד יום המחרת (NBD) והגעת טכנאי תוך 4 שעות בכל שעות היממה) עבור תקלה קריטית; התקנת רכיבי המערכות, סיוע בהפעלתם, תפעולם וניטורם ואספקת מידע מקצועי בהתאם; תיעוד והדרכה; ליווי באמצעות מומחה/ים טכני/ים לביצוע משימות, ייעוץ ולמתן שירותים מקצועיים.

* ההתקשרות עם המציע שיזכה במכרז תהיה לתקופה של שלוש (3) שנים מיום החתימה על חוזה ההתקשרות והוצאת הזמנה חתומה ע”י מורשי החתימה במשרד, כנדרש. למשרד שמורה הזכות להאריך את תקופת ההתקשרות בתקופות נוספות של עד שנה כל אחת ובסה”כ עד שלוש שנים נוספות,  באופן שסך כל תקופת ההתקשרות לא תעלה על שש שנים מתחילת ההתקשרות.

* תנאי סף מקצועיים: המציע הינו ספק מורשה של מערכות מתוצרת Blue Coat בישראל ומוגדר כשותף של היצרן ברמה של “Premier” לפחות או לחילופין, ברמת השותפות של היצרן שהינה שוות ערך להגדרה זאת או גבוהה ממנה וחברת Blue Coat התחייבה לתת את מלוא הגיבוי הטכנולוגי בישראל למערכות במהלך כל תקופת ההתקשרות ותקופות ההארכה.