רשות התקשוב הממשלתי: מכרז לאספקת והקמת מערכת לניהול ידע עבור משרד רוה”מ/היחידה לשיפור השירות הממשלתי

הגוף המפרסם: משרד ראש הממשלה/רשות התקשוב הממשלתי

נושא המכרז: מכרז לאספקת והקמת מערכת לניהול ידע עבור משרד ראש הממשלה/היחידה לשיפור השירות הממשלתי

מס’ המכרז: 17/16

תאריך פרסום: 30 ביוני 2016

מועד אחרון: 28 ביולי 2016

הערות: היחידה לשיפור השירות הממשלתי לציבור השייכת לרשות התקשוב הממשלתי שבמשרד ראש הממשלה, משמשת כמקור ידע ויועץ מקצועי בתחום שירות הלקוחות, פועלת להעלאת איכות השירות הניתן לציבור, ומובילת תפיסת השירות של ‘הלקוח במרכז’. היחידה אחראית להטמעת תפישת שירות בגופי הממשלה השונים, הבניית אסטרטגית שירות, תהליכי שירות תומכים תוך שימת האזרח במרכז, מתן הכשרה והעמקה שוטפות של מיומנויות השירות בקרב עובדי ומנהלי השירות.

בהתאם להחלטות ממשלה מס’ 2201 מיום 8.8.2010 ולהחלטה מס’ 2097 מיום  10.10.2014 נקבע כי על היחידה אחד מתפקידי היחידה לשיפור השירות הממשלתי יהיה להקים ולהפעיל מענה ממשלתי מרכזי למסירת מידע לציבור על שירותי הממשלה וערוצי השירות השונים לקבלתם, תוך עידוד השימוש בשירות עצמי. על המענה להינתן בשפות שונות, באמצעות מוקד טלפוני ואתר אינטרנט, תוך הנגשת השירות לבעלי מוגבלות. מטרת המענה הממשלתי מרכזי הינה מתן מענה ראשוני לאזרח ומתן סיוע ראשוני והכוונה. מערך המענה הממשלתי המרכזי יספק מענה לאוכלוסיות נרחבות בנושאים מגוונים.

כיום, לא קיים כלי טכנולוגי/מקור מידע יחיד אשר מאגד בתוכו את כלל המידעים הנוגעים לכלל שירותי המדינה.

לצורך מימוש תפקיד זה של היחידה, משרד ראש הממשלה מבקש לקבל הצעות לאספקת והקמת מערכת לניהול ידע. המערכת שתסופק תותקן בחוות השרתים של מימשל זמין ותשרת את מוקד המענה הממשלתי המרכזי (אשר מוקם במקביל להליכי מכרז זה). בנוסף, המערכת תאפשר גישה מרחוק ליחידה לשיפור השירות הממשלתי ולנציגי משרדי הממשלה השונים.

הקמה והפעלת המענה הממשלתי המרכזי יבוצע באמצעות ספק מיקור חוץ. בשלב זה ספק מיקור החוץ אינו ידוע. סביבת העבודה, תשתיות ומערכות נוספות אינן ידועות בשלב זה.