רשות האוכלוסין פירסמה מכרז בינמשרדי לתפקיד מנהל/ת אגף בכיר (מערכות מידע)

רשות האוכלוסין וההגירה (במשרד הפנים) פירסמה מכרז בינמשרדי לתפקיד מנהל/ת אגף בכיר (מערכות מידע). מועד ההגשה האחרון הוא 1 במארס 2017. בין הגדרות התפקיד עפ”י המכרז:

+ ניהול האגף למערכות מידע במשרד/יחידת סמך, בהתאם לתפקוד כפי שנקבעו ע”י נציבות שירות המדינה ובהתאם להוראות החוק, המסגרת הכוללת של התקציב, תוכנית העבודה השנתית והרב שנתית והנהלים הקיימים במערכת הממשלתית.

+ אחריות למכלול שירותי טכנולוגיות המידע והמחשוב של המשרד וניהול כלל המשאבים.

+ ייזום תוכניות רב שנתיות לפיתוח טכנולוגיות מידע ומחשוב.

+ יישום וניהול תוכנית העבודה השנתית, תוך ראיה רחבה ובחינה מתמדת, של צרכי המידע הניהולי והאופרטיבי של המשרד על כל יחידותיו.

+  תכנון התקציב השנתי והרב-שנתי של שירותי המידע והמחשוב של המשרד, וניהולו.  תיאום בין תוכניות העבודה, הרב-שנתיות והשנתיות, בנושא מערכות מידע ומחשוב במשרד.

+ ייזום רכש ו/או פיתוח של חומרה ותוכנה, התואמים את הצרכים החזויים של המשרד ויחידותיו, תוך בחינת כדאיות וביצוע חקר ישימות לגבי החלופות,  בהתאם למקורות התקציביים והנחיות החשכ”ל, הקיימות בנושא זה, ובכלל זה, שותפות למו”מ עם ספקי חומרה ותוכנה ועם גורמים מקצועיים ומנהליים נוספים.

+ הטמעת נושא המחשוב וטכנולוגיות עבודה מתקדמות, בין עובדי המשרד ויחידותיו.

+ ביצוע בקרה אחר הפעילות הכוללת של המשרד בתחום טכנולוגיית המידע והמחשוב ובחינת תפוקות, תשומות, משך זמן, איכות המוצר, ומכלול העלויות להשגת המטרות.

+  ייזום תוכניות להכשרה ופיתוח של עובדי אגף מערכות מידע במשרד/יחידת סמך.

+ ייעוץ להנהלת המשרד ולהנהלות יחידותיו בנושאי טכנולוגיות מידע ומחשוב.

+  ייצוג המשרד בוועדות ובפורומים מקצועיים בתחום טכנולוגיות המידע והמחשוב.

+ ייזום חוזי התקשרות עם גורמי חוץ לביצוע פרוייקטים מיוחדים, בחינה ואישור רמת ההתקשרות ואיכות המוצר/השירות הניתן ע”י גורמים אלה.

** בהתאם להחלטת הממשלה וכמפורט בהנחיית הנציב, המינוי למישרה הוא לתקופת כהונה של שש שנים שניתן יהיה להאריכה לתקופה של שנתיים נוספות.