“רשות האוכלוסין מתעתדת להחליף את כל מערכות המיחשוב שלה. מדובר בפרוייקט עצום מבחינת היקפים, מורכבות, מימשקים מרובים, פרוייקט שאמור להימשך חודשים רבים”

“רשות האוכלוסין וההגירה מתעתדת להחליף את כל מערכות המיחשוב שלה. מדובר בפרוייקט עצום מבחינת היקפים, מורכבות, מימשקים מרובים, פרוייקט שאמור להימשך חודשים רבים”. כך נאמר בבקשה להתקשרות בפטור ממכרז של רשות האוכלוסין וההגירה עם המרכז  CDI Negev [סי. די. איי. נגב בע”מ].

בבקשה, עליה חתום יקי נוה ראש תחום ההדרכה ברשות, “רשות האוכלוסין וההגירה מתעתדת להחליף את כל מערכות המיחשוב שלה. מדובר בפרוייקט עצום מבחינת היקפים, מורכבות, מימשקים מרובים, פרוייקט שאמור להימשך חודשים רבים”.

בבקשת רשות האוכלוסין וההגירה להתקשרות נאמר עוד כי בשל כך ביקש אורן אריאב מנהל אגף מערכות מידע של הרשות “לצאת ליום עיון פורץ דרך, משנה חשיבה, על-מנת להכיר מקרוב מערכות דומות ויישומים שיכולים לתת מענה לצרכי הרשות”.

מדובר בקיום יום עיון/סדנה (חד-פעמי) בנושא חדשנות בעולם דיגיטלי משתנה, עבור  23 משתתפים. הסדנה תכלול הרצאת פתיחה, ולאחריה ליווי של 2-3 מנטורים, פיצול ל- 2 חדרי עבודה, ארוחת צהריים.

בבקשה נאמר עוד כי “המרכז לחדשנות דיגיטלית הינו חברה לתועלת הציבור, בבעלות משותפת של יזמים פרטיים ואוניברסיטת בן גוריון. המרכז מאגד בתוכו גורמים מובילים מתחומי היזמות והחדשנות, המחקר האקדמי, תעשיה, משקיעים, ממומחי תוכן בארץ ובעולם, גופים ציבוריים ובינלאומיים – ובכך ייחודו.

“המרכז מהווה פלטפורמה פורייה לשיתופי פעולה, להחלפת רעיונות וידע, ולפיתוחם של רעיונות חדשים פורצי דרך ויישומם. במרכז קיים מאגר נרחב של שירותים ותמיכה ביזמים, מערך ייחודי של מעבדות ישומיות לבחינה וסימולציה של טכנולוגיות ומיזמים חדשניים, וניהול תהליכי עומק להתמודדות עם אתגרים. ניתן לקיים הדמיית תהליכים במסגרת המעבדות של המרכז.

“בחיפוש באינטרנט לא נמצא עוד מרכז כזה, שמשלב תאוריות, מתודולוגיות ומעבדות, שביכולתם לבדוק את התהליכים השונים, כמו גם שילוב בין אנשי אקדמיה, יזמות וחדשנות, תעשייה, משקיעים ומומחי תוכן.