רכבת ישראל פירסמה קול קורא להצטרפות לרשימת ספקים מאושרים להפעלת כרטיסי אשראי בטכנולוגיית EMV contactless בשערי השירות (ואלידטורים) לנוסעים ברכבת

07:47 03.07.2018

קטגוריות: תעופה/תחבורה/תיירות

תגים:

רכבת ישראל פירסמה קול קורא להצטרפות לרשימת ספקים מאושרים להפעלת כרטיסי אשראי בטכנולוגיית EMV contactless בשערי השירות (ואלידטורים) לנוסעים ברכבת

הרכבת מעוניינת לאפשר ללקוחותיה לבצע תיקוף בכרטיס אשראי מסוג Contactless EMV  לצורך מעבר בשערי השירות של תחנות הרכבת. בהתאם לזאת, הרכבת פונה לחברות העוסקות בהנפקת כרטיסי אשראי וסליקה לשתף איתה פעולה והכל בהתאם להוראות קול קורא זה כאשר חיוב הנוסעים שישתמשו בכרטיסי האשראי מסוג EMV Contactless  לנסיעה ברכבת יועבר לחיוב בסוף היום לחברות האשראי.

ככל ותהא היענות של לפחות חברת כרטיסי אשראי אחת לטובת הפעילות, וככל שתוסכם מתכונת שיתוף הפעולה, בכוונת הרכבת לבצע על חשבונה השקעה הכוללת בין היתר: החלפה של הואלידטורים הקיימים בשערי השירות לואלידטורים התומכים בטכנולוגיית EMV ברמה 2; פיתוח תוכנה ייעודית בואלידטור החדש לתמיכה בטכנולוגיית Contactless EMV  ובבניית ממשק משתמש מתאים;  תמיכה ברשימה שחורה של חברות האשראי בואלידטור שכוללת גם תהליך של הפצה יומי לכל השערים; יצירה של List Denial ועדכונה בואלידטורים החדשים; התאמות של התוכנה הקיימת במשרד האחורי.

תקופת ההתקשרות הינה לתקופת פיילוט עם זכות ברירה לרכבת בלבד, להארכת ההתקשרות לתקופות נוספות.

אין בהליך קבלת מידע זה להוות כל התחייבות מצדה של הרכבת לפרסם כל הליך תחרותי בעתיד ו/או לדון עם מי מהמשיבות תחת הליך זה ו/או להתקשר עם מי מהמשיבות תחת הליך זה. מובהר ומודגש כי השלב הראשון בפרוייקט יוגדר כפיילוט שבסיומו תבחן רכבת ישראל את אופן המשך הפרוייקט.