רויאל בנק אוף קנדה (RBC) ואוני’ בן-גוריון חתמו על הסכם שותפות בתחום אבטחת סייבר: RBC ישקיע 2 מיליון דולר בטכ’ בינה מלאכותית ולמידת מכונה של אוני’ בן- גוריון כדי לפתח שיטות מתקדמות לאבטחת סייבר

11:07 27.06.2018

קטגוריות: אבטחת מידע/סייבר

תגים:

רויאל בנק אוף קנדה (RBC) ו-  BGN Technologies, חברת הטכנולוגיות של אוניברסיטת בן-גוריון בנגב, הודיעו (27.6.2018) שהבנק ישקיע 2 מיליון דולר במחקר במכון לאבטחת סייבר של אוניברסיטת בן-גוריון. המימון יתמוך בפיתוח טכנולוגיות  בינה מלאכותית (AI) ושיטות המבוססות על למידת מכונה (machine learning)  להקטנת פגיעות מהתקפות סייבר.

בינה מלאכותית ולמידת מכונה הפכו לסטנדרט בתעשייה אל מול ההתפתחות המתמדת של איומים בתחום אבטחת הסייבר, כמו גם לקידום פעילויות חדשניות אחרות. המטרה היא לספק את הביצועים הטובים ביותר במשימות מורכבות כמו זיהוי פנים וקול, עזרה אישית אוטומטית, וכן איתור הונאות לסוגיהן והתקפות סייבר.

שיתוף הפעולה המחקרי מיועד להמשיך ולפתח שיטות הגנה, על מנת להעריך ולחזק את חוסנן של שיטות  ה- AI ולמידת המכונה הקיימות כיום, ובה בעת למזער את הרגישות שלהן לאיומים ולפגיעות. תחומי המחקר יפותחו בשיתוף פעולה עם פרופ’ יובל אלוביץ ודר’ אסף שבתאי, שניהם מהמחלקה להנדסת מערכות מידע ותוכנה, ובמרכז לחקר אבטחת מידע של אוניברסיטת בן-גוריון.

מרטין וויילדברגר סמנכ”ל תפעולי טכנולוגיות ואופרציות ב-RBC אמר כי “בעולם המורכב להפליא של ימינו, אנחנו זקוקים לטכנולוגיות מתקדמות כמו AI ולמידת מכונה כדי להמשיך ולפתח אבטחת סייבר מובילה. שותפות זו תעזור לתמוך בהגנת הסייבר שלנו על ידי עבודה עם מומחים בולטים בתחום זה, כדוגמת  החוקרים באוניברסיטת בן-גוריון”.

דני שטייר מצוות הפיתוח העסקי בתחום ההי-טק ב-BGN Technologies הוסיף לגבי שיתוף הפעולה עם RBC, הבנק הגדול ביותר בקנדה, כי “שותפות זו מספקת לחוקרים שלנו את ההזדמנות להמשיך וליישם את מעמדם המוביל בחקר אבטחת הסייבר בתחום הבנקאות, שם האבטחה חיונית לפעילות היומיומית ולבטיחות המידע של הלקוחות”.