קומסקור: המכירות הקמעונאיות המקוונות בארה”ב ברבע הראשון של 2012 הסתכמו ב- 44.3 מיליארד דולר

דו”ח של חברת comScore שפורסם ב- 9 במאי 2012 מצביע על כך שהמכירות הקמעונאיות המקוונות בארצות הברית ברבע הראשון של שנת 2012 גדלו בשיעור של 17% (לעומת הרבע הראשון של 2011) והסתכמו ב- 44.3 מיליארד דולר.

לדברי קומסקור מדובר ברבעון העשירי ברציפות של גידול חיובי (בהשוואה לרבעון המקביל לו בשנה הקודמת) וברבעון השישי ברציפות של גידול רבעוני דו-ספרתי.

38% מבעלי מחשבי לוח (טבלטים) בארה”ב ביצעו רכישה באמצעות המכשיר שלהם במהלך החודש הקודם כשהלבשה הייתה הקטגוריה הפופולרית ביותר לרכישה בקרב בעלי טבלטים המבצעים שופינג מקוון.