פורסמה הצעה לרכישת נכסי ופעילות חברת סנטריקס טכנולוגיות רשת (בפירוק זמני) בתחום לוחמת סייבר והגנה מפני איומים באינטרנט

בבית-המשפט המחוזי מחוז מרכז מתנהל תיק פר”ק 16322-10-15 בפני כבוד השופטת עירית וינברג-נוטוביץ.

בעקבות כך פורסמה בעיתונות בסוף השבוע הזמנה להגשת הצעות לרכישה כ”עסק חי” של נכסי ופעילות חברת סנטריקס טכנולוגיות רשת בע”מ (בפירוק זמני)  בתחום לוחמת סייבר והגנה מפני איומים ברשת האינטרנט.

עפ”י נוסח ההזמנה, “החברה עוסקת בלוחמת סייבר והגנה מפני איומים ברשת האינטרנט (WAF) המבוססת על שירותי ענן. הטכנולוגיה של החברה מאפשרת לאתרים להתמודד עם מתקפות הכוללות דחיית שירות ופריצות שונות. הטכנולוגיה של החברה מסוגלת להבחין בין מתקפות לבין משתמשי אינטרנט לגיטימיים ע”י בניית אתרי מראה [Mirror Sites] לאתרים המותקפים ובכך לצמצם את שטח המתקפה באופן משמעותי, לחברה יש כיום כ- 20 לקוחות, רובם מישראל וביניהם בנקים מסחריים, מוסדות פיננסיים וחברות גדולות בארץ ובארה”ב והיא נמצאת בהליכי מכירה מתקדמים של שירותיה ללקוחות נוספות בחו”ל. נכסי החברה כוללים בין היתר הסכמים עם לקוחות, פטנטים וכן פטנטים בהליכי רישום, ידע, טכנולוגיה, ציוד, זכויות עפ”י חוזים, מלאי וכן מוניטין”.

המכירה כפופה לאישור סופי של בית-המשפט המחוזי מחוז מרכז.

הערת עורך Read IT Now: העיתון “כלכליסט” פירסם ידיעה בספטמבר 2014 בה נאמר בין היתר כי חברת SENTRIX WEB TECHNOLOGIES גייסה 6 מיליון דולר בהובלת קרנות הון הסיכון הישראליות מאגמה ונצ’רס וסידר וכן מהמדען הראשי. בנוסף הודיעה החברה על מינויו של זאב ברגמן, מנכ”ל נייס וקומברס לשעבר לתפקיד יו”ר החברה ואת אמיר אורעד לתפקיד חבר דירקטוריון. אמיר היה בעברו מנהל חטיבת אקטימייז בנייס וממייסדי חברת סאיוטה שנמכרה ל- RSA.