פורסטר ריסרץ’ מקטינה תחזית להוצאות ה- IT האמריקניות לשנה האזרחית הקרובה: תיכננה בהנחה שקלינטון תיבחר ועתה נאלצת לעדכן עם זכיית טראמפ

2017 US Tech Budgets: The Post-Election Outlook, דו”ח של חברת המחקר Forrester Research שפורסם ב- 7 בדצמבר 2016 אומר כי חברת המחקר עידכה את התחזית שלה לגבי תקציבי טכנולוגיות מידע בשנת 2017 בארצות הברית וזאת בשל תוצאות הבחירות לנשיאות שנערכו בנובמבר.

חברת המחקר מאשרת עתה כי העריכה שהילרי רודהם קלינטון תזכה בבחירות לנשיאות ארצות הברית ולא דונלד טראמפ וכי תימשך המדיניות של הנשיא היוצא ברק אובמה.

לדברי Andrew Bartels סגן נשיא ואנליסט ראשי בפורסטר ריסרץ’ ומחבר הדו”ח הנוכחי, “בחירתו של דונלד טראמפ לנשיאות מציגה מעבר ותזוזות משמעותיים אך עדיין בלתי מוגדרים בכיוון אליו הולכת הכלכלה האמריקנית.

גם עתה, לאחר הבחירות, חברת פורסטר צופה גידול חיובי בשוק הטכנולוגיה האמריקני אולם נמוך ממה ששיערה קודם לכן: לעומת הערכה לגידול של 5.1% (שהשמיעה לפני הבחירות) היא צופה עתה גידול בשיעור של 4.3%.

משמעות הדבר היא שחברות אמריקניות והמימשל האמריקני יוציאו 1.49 טריליון דולר על סחורות, שירותים וכוח אדם בתחום הטכנולוגיה בשנת 2017 לעומת היקף של 1.44 טריליון דולר בשנת 2016.