פורסטר ריסרץ’: מחצית מהבגירים המקוונים מתחמקים באופן פעיל מפרסום
The End Of Advertising As We Know It; CMOs Should Shift Billions From Ad Interruptions To Branded Relationships, דו”ח של חברת המחקר Forrester Research אומר כי הפרסום הדיגיטלי – כפי שאנו מכירים אותו כיום – צפוי להסתיים.
לדברי חברת המחקר בדו”ח קודם שלה [Poor Quality Ads Cost US Marketers $7.4 Billion In 2016] בוזבזו בשנת 2016 כ- 7.4 מיליארד דולר בשל מה שהיא מכנה Poor quality ad placement. רק כ- 40% מהפרסומות נראו ממש ע”י משתמשים.
עוד אומרת חברת המחקר כי 50% מכלל הבגירים המקוונים מתחמקים באופן פעיל מצפייה בפרסום הקיים באתרי אינטרנט ו- 47% נמנעים באופן פעיל ממודעות mobile in-app. בנוסף, 39% התקינו חוסמי פרסומות [ad blocker].
שיעור ה- display ad click-through הממוצע עומד כיום על 0.35 אחוז בלבד.