פורסטר ריסרץ’: המכירות הקמעונאיות המקוונות בארה”ב יגדלו בחמש השנים הקרובות בשיעור גידול שנתי מצטבר של 10%

10:56 30.04.2015

קטגוריות: מסחר אלק'/נייד

תגים: ,

חברת המחקר Forrester Research  פירסמה ב- 22 באפריל 2015 תחזית חמש-שנתית לגבי המכירות הקמעונאיות המקוונות בארצות הברית .

לברי חברת המחקר, המכירות הקמעונאיות המקוונות בארצות הברית יגדלו מהיקף של 334 מיליארד דולר בשנת 2015 [כמעט עשרה אחוזי מכלל המכירות בארה”ב] להיקף של 480 מיליארד דולר בשנת 2019.

מדובר בשיעור גידול שנתי מצטבר בשיעור של 10%.

פורסטר ריסרץ’ אומרת כי כיום 69% מהאוכלוסייה המקוונת בארצות הברית רוכשת בקביעות מוצרים ברשת.

הלבשה, אלקטרוניקה צרכנית ומחשבים הם כשליש מהיקף המכירות המקוונות (בערך דולרי) בארצות הברית.

קטגוריות רכישה (כמו ריהוט וחלקי חילוף לרכב) שבעבר פיגרו אחרי הקטגוריות המובילות כבר מתחילות לתפוס תאוצה משום שהצרכנים חשים נוחות רבה יותר לחקור ולרכוש מוצרים אלה במרשתת.

חברת המחקר מעריכה כי בשנת 2019 צפוייה קטגוריית המוסיקה להיות כמעט כל כולה דיגיטלית בלבד; קטגוריה זו הניעה את הגידול במסחר האלקטרוני לפני יותר מ- 15 שנים.