פורסטר ריסרץ’: הוצאות הפרסום המקוון בארה”ב יגדלו בכ- 70% בתוך 4 שנים

דו”ח של חברת המחקר Forrester Research  אומר כי הוצאות הפרסום המקוון בארצות הברית יגדלו בשיעור של כ- 70% בתקופה שמשנת 2017 ועד שנת 2021.

לדברי פורסטר ריסרץ’, הגידול המהיר של פרסום חברתי יניע את הגידול הזה בהוצאות הפרסום המקוון בארצות הברית.

במהלך חמש השנים הקרובות יהיה מדובר כמעט בהכפלה של ההוצאות בתחום זה.

עוד אומרת חברת המחקר כי פרסום במובייל יהיה גורם ראשי בתחום הפרסום המקוון. הוצאות הפרסום ברשתות החברתיות יסתכמו בשנת 2021 ב- 40 מיליארד דולר.

לדברי חברת המחקר, עסקי המודעות של חברת Amazon ימשיכו ‘לגנוב’ נתחי שוק ממובילי התעשייה דוגמת Google ו- Facebook כשהכנסות הפרסום צפויות להסתכם ביותר מ- 2.5 מיליארד דולר בשנת 2021.