פורסטר ריסרץ’: גידול מתמשך במספר הרוכשים באופן מקוון ובהיקפי הוצאות המסחר האלקטרוני של הצרכנים בסין

06:09 15.02.2015

קטגוריות: מסחר אלק'/נייד סין (BRIC)

תגים: ,

China Online Retail Forecast, 2014 To 2019, דו”ח של חברת המחקר Forrester Research  שפורסם ב- 4 בפברואר 2015 אומר כי שוק המסחר האלקטרוני ממשיך לגדול במהירות בסין: הדבר נכון הן לגבי מספר האנשים המבצעים רכישות מקוונות והן לגבי היקפי הרכישות שלהם ברשת.

בשנת 2013 הסתכמו הוצאות המסחר הקמעונאי המקוון בסין ב- 307 מיליארד דולר. בשנת 2014 גדל סכום זה לכ- 440 מיליארד דולר [או 9.8% מכלל המכירות הקמעונאיות בסין]

ההוצאות בתחום זה צפויות לגדול בשיעור גידול שנתי מצטבר של 19.9% עד שנת 2019.

באותה שנה יסתכם המסחר האלקטרוני הקמעונאי ביותר מ- 1 טריליון דולר.

הגורמים למומנטום זה בתחום המסחר האלקטרוני בסין הוא רכישות באמצעות מכשירים ניידים ויישומונים ניידים כמו גם התרחבות של הקמעונאים המקוונים לקטגוריות מוצרים חדשות ולאיזורים נוספים ברחבי המדינה הענקית באמצעות רשתות לוגיסטיקה משופרות.