עדכונים מתחום התיירות: שלב הגמר האקאתון תיירות 2017 יתקיים במסגרת יריד IMTM ב- 7/2/2017, פרופיל של המשרד באינסטגרם, ועוד

לציון יום התיירות יגיע שר התיירות יריב לוין לוועדת הכלכלה של הכנסת ביום שני 6 בפברואר 2017. בהתאם לסעיף 123 לתקנון הכנסת ימסור השר לוועדה דיווח על פעולות משרדו לשנים 2017-2018, תכנית העבודה של המשרד וביצוע התקציב.

וועדת הכלכלה של הכנסת תדון מוקדם יותר באותו היום בהצעת חוק שירותי תיירות (תיקון – החמרת ענישה), התשע”ו – 2016 שהגישו 15 חברות וחברי כנסת והצטרפו אליהם 12 חברות וחברי כנסת נוספים.

ביום המחרת, יום שלישי 7 בפברואר 2017, יתקיים (במסגרת יריד IMTM) שלב הגמר האקאתון תיירות 2017. ההכרזה על שלושת הזוכים בתחרות תעשה בשעה 14:30. על התחרות דיווחתי כאן באתר באוגוסט 2016. חבר השופטים כולל את דר’ נועם קוריאט מנהל אגף א’ מערכות מידע, דיגיטל וניו מדיה במשרד התיירות, סתיו ארז מנהלת פיתוח עסקי ב-  OurCrowd, איתי בק מנהל תכנית החממות זירת הזנק ברשות החדשנות, רותי קידר סמנכ”לית קשרי חברות הזנק (סטרט-אפים) ומפתחים בחברת מיקרוסופט ישראל וקרין גטניו מנהלת קשרי חברות ב- Start-up Nation Central.

להלן מספר דיווחים על הודעות התקשרויות של משרד התיירות בפטור ממכרז לאחרונה:

■ דוברות המשרד מבקשת ליצור פרופיל של משרד התיירות ב- Instagram.

■ התקשרות עם חברת FATFISH לצורך מתן שירותי ייעוץ לליווי פיתוח אפליקציה סלולרית על בסיס תשתית  PHONEGAPוזאת במטרה לתמוך בצוות הפיתוח בבניית האפליקציה הסלולרית למשרד.

■ התקשרות עם חברת מטריקס אי.טי. אינטגרציה ותשתיות בע”מ למתן שירותי ייעוץ בתחום DRUPAL PHP  [במסגרת העבודה על פרוייקט GOISRAEL].

■ התקשרות עם חברת U-B Tech לרכישת תוכנה לניהול חתימות דואר אלקטרוני (במטרה ליישם באופן ממוכן את נושא החתימה האחידה ולהקטין את התלות בשינוי חתימות ע”י כוח אדם).