סקר Consumer Technology Association: במהלך שבוע הקניות [23-30.11.2015] רכשו 56.9 מיליון אמריקנים [45% מכלל הצרכנים] או מתכוונים לרכוש מוצרי טכנולוגיה

10:13 30.11.2015

קטגוריות: אינטרנט אלק' צרכנית

תגים:

The 2015 Post Black Friday Survey , סקר של Consumer Technology Association, CTA (לשעבר: Consumer Electronics Association, CEA) שפורסם ב- 29 בנובמבר 2015 בערב שעון ישראל, מצביע על כך שבמהלך שבוע הקניות של חג ההודייה – החל מיום שני 23.11.2015 וכלה ב- Cyber Monday ב- 30 בנובמבר 2015, כולל — 56.9 מיליון אמריקנים [45% מכלל הצרכנים] רכשו או מתכוונים לרכוש מוצרי טכנולוגיה.

עוד מצביעים ממצאי הסקר על כך שמספר הרוכשים באמצעות המובייל ומספר הרוכשים באמצעות האינטרנט מתקרב השנה למספר הרוכשים בחנויות המסורתיות.

בקרב אלה שביצעו רכישות מקוונות בתקופה זו של השנה, 85% ציינו את ההימנעות מהתורים וההמולה בחנויות כסיבה העיקרית לבחירה באופן זה של קניות, 79% אמרו כי הסיבה העיקרית היא הרצון לחסוך בזמן ו- 78% ציינו מחירים טובים כמו בחנויות המסורתיות או אפילו טובים יותר כסיבה העיקרית שבחרו בביצוע קניות מקוונות.

57% אמרו כי הסיבה העיקרית שבחרו בביצוע קניות מקוונות היא שהדבר מאפשר להם לבצע רכישות מחוץ לשעות הפתיחה של החנויות המסורתיות.

הארגון מעריך כי במהלך שבוע הקניות של חג ההודייה – החל מיום שני 23.11.2015 וכלה ב- Cyber Monday ב- 30 בנובמבר 2015 – יוציאו האמריקנים 40 מיליארד דולר. ההוצאה הצרכנית הממוצעת היא 319 דולרים, ירידה בשיעור של 14%(-) לעומת התקופה המקבילה בשנת 2014 אולם סכום גבוה מזה של שנת 2013.

בסך הכל, 27% מהבגירים האמריקנים [בני 18 ויותר] ביצעו קניות במהלך ה- Black Friday, גידול לעומת 24% בשנת 2014 ו- 10% ביצעו קניות במהלך חג ההודייה (לעומת 14% לפני שנה).

לגבי Cyber Monday החל ב- 30 בנובמבר 2015, הארגון מעריך כי 44.3 מיליון אמריקנים בגירים מתכננים לבצע קניות השנה, נתון זהה לזה של השנה שעברה.