סקר חדש של NVCA ושל Deloitte: נשים, שחורים ולטינים אינם מיוצגים כיאות בתעשיית ההון סיכון המאופיינת כיום ע”י גברים לבנים בעיקר

NVCA-Deloitte Human Capital Survey , דו”ח של  National Venture Capital Association, NVCA ושל Deloitte University Leadership Center for Inclusion & Community Impact [של Deloitte LLP] שפורסם ב- 15 בדצמבר 2016 מצביע על היעדר נשים ומיעוטים בתפקידי השקעות בכירים ובעמדות קבלת החלטות בחברות הון סיכון ואומר כי נשים, שחורים ולטינים אינם מיוצגים כיאות בתעשיית ההון סיכון המאופיינת כיום ע”י גברים לבנים בעיקר.

לדברי עורכי הדו”ח, חברות הון סיכון בעלות אסטרטגיות הון אנושי הן הנוטות יותר להיות בעלות עובדים ועובדות במגוון מגדרי ואתני.

יצויין כי בסך הכל נשים מהוות 45% מכלל כוח העבודה של תעשיית ההון סיכון. ואלם הן מהוות רק 11% משותפי ההשקעות (או בעמדות מקבילות) בקרב אנשי התעשייה.

עובדים שאינם לבנים מהווים 22% מכלל כוח העבודה בתעשיית ההון סיכון ובהם שחורים המהווים 3% והיספאנים/לטינים המהווים 4%.

לדברי Bobby Franklin נשיא ומנכ”ל NVCA, “תוצאות הסקר מחזקות את מה שכבר ידענו עליו, שתעשיית ההון סיכון אינה מייצגת את כלל האוכלוסייה של ארצות הברית. שקיפות היא כוח עצום לשינוי ועתה יש לנו מבחן השוואתי ברור באמצעותו אנו יכולים למדוד התקדמות ליצירת תעשיית הון סיכון כוללת [inclusive] יותר. לראשונה יש לנו תמונה מקיפה של התעשייה והבנה טובה יותר של התוכניות הקיימות לתמיכה בצוותים מגוונים. מחקר מראה כי צוותים מגוונים מקבלים החלטות טובות יותר”.