סטרטג’י אנליטיקס: מספר משתמשי הרשתות החברתיות בעולם חצה אשתקד לראשונה את רף ה- 2 מיליארד איש
Global Social Network Forecast, דו”ח של חברת המחקר Strategy Analytics שפורסם ב- 6 באפריל 2015 אומר כי מספר משתמשי הרשתות החברתיות בעולם חצה אשתקד לראשונה את רף ה- 2 מיליארד איש.
הנתח של פייסבוק מכלל המשתמשים עומד על 68% והנתח של טוויטר עומד על 8%.
קרוב למחצית (46%) ממשתמשי הרשתות החברתיות מתגוררים באיזור אסיה/פאסיפיק. הנתח של סין מכלל משתמשי הרשתות החברתיות הגיע לכמעט 25% עם 495 מיליון משתמשים בשנת 2014.
הנתח הגדול ביותר הוא צפון אמריקה עם 64% ולאחר מכן מערב אירופה עם 55%.
עוד מציינת סטרטג’י אנליטיקס שחל גידול של 41% בהוצאות הפרסום ברשתות החברתיות אשתקד להיקף כולל של 15.3 מיליארד דולר (שהם 11% מכלל הוצאות הפרסום הדיגיטלי בעולם).
הוצאות הפרסום בארצות הברית על רשתות חברתיות (41% מההוצאות העולמיות) הסתכמו אשתקד ב- 6.2 מיליארד דולר, גידול של 35% לעומת השנה שקדמה לה. בריטניה ממוקמת במקום השני עם נתח של 8.2% מכלל ההוצאות העולמיות כשבמקום השלישי סין עם נתח של 8%.
הוצאות הפרסום ברשתות החברתיות צפויות לגדול בשנת 2015 בשיעור גידול של 29% להיקף כולל של 19.8 מיליארד דולר.
בארצות הברית יש את השיעור הגדול ביותר של הוצאות ברשתות חברתיות לכל משתמש במדיה החברתית: 31.37 דולרים בשנת 2014. בשנת 2015 צפוי גידול של 27% ל- 39.84 דולרים.