סטרטג’י אנליטיקס: ירידה של 9%(-) במכירות הטבלטים העולמיות ברבע הרביעי של 2016 לעומת מקבילו ב- 2015

Preliminary Global Tablet Shipments and Market Share: Q4 2016, דו”ח של חברת המחקר Strategy Analytics  שפורסם ב- 2 בפברואר 2017 אומר כי ברבע האחרון של שנת 2016 נרשמה ירידה בשיעור של 9%(-) במכירות מחשבי הלוח (טבלטים) ברחבי העולם בהשוואה למכירות ברבע הרביעי של שנת 2015.

לדברי סטרטג’י אנליטיקס החברות Apple ו- Samsung רשמו שתיהן ירידות במכירות בשיעורים דו-ספרתיים: אפל, שהגיעה לנתח שוק של 20.6%, רשמה ירידה בשיעור של 19%(-); סמסונג, שהגיעה לנתח שוק של 12.8%, רשמה ירידה בשיעור של 10%(-). שלוש היצרניות הנוספות בחמישייה המובילה רשמו גידול בשיעורים דו-ספרתיים שונים: Amazon רשמה גידול בשיעור של 21%, Lenovo רשמה גידול בשיעור של 16% ו- Huawei, החמישית ברשימה, רשמה גידול בשיעור של 49%.