סטרטג’י אנליטיקס: ירידה של 2%(-) בהכנסות תעשיית מוצרי האלקטרוניקה הצרכנית ב- 2012

דו”ח של חברת המחקר Strategy Analytics אומר כי שנת 2012 הייתה שנה מאתגרת עבור תעשיית מוצרי האלקטרוניקה הצרכנית [Consumer Electronics (CE)] משום שהביקוש לרבים ממוצרי תעשייה זו נשאר חלש.

חברת המחקר קבעה סל של 17 מוצרי אלקטרוניקה צרכנית ולדבריה בהתבסס על סל זה חלה ירידה של 2%(-) בהכנסות תעשיית מוצרי האלקטרוניקה הצרכנית.

ההכנסות אשתקד הסתכמו ב- 729 מיליארד דולר.

מכשירים מחוברים [Connected CE devices] היוו 83% מהכנסות שוק האלקטרוניקה הצרכנית בשנת 2012.

חברת המחקר צופה גידול של 6% בהכנסות תעשיית מוצרי האלקטרוניקה הצרכנית בשנת 2013.