משרד ראש הממשלה: מכרז להקמת מערכת חיפוש דיגיטלית בארכיון המדינה ולתחזוקתה

08:24 23.03.2018

קטגוריות: מכרזים/פטורים/דרושים

תגים: ,

הגוף המפרסם: משרד ראש הממשלה

נושא המכרז: מכרז להקמת מערכת חיפוש דיגיטלית בארכיון המדינה ולתחזוקתה

מס’ המכרז: 6/18

תאריך פרסום: 22 במארס 2018

מועד אחרון: 10 במאי 2018

הערות: במכרז נאמר כי “מערכת החיפוש תוקם על בסיס מוצר תוכנה לחיפוש דיגיטלי (במסגרת מכרז זה) וחומרה מתאימה שיספק ארכיון המדינה (לא במסגרת מכרז זה). מדובר בפרויקט שעתיד להשפיע על כלל הפעילות, הפונקציונליות, התצורה הויזואלית, וחווית המשתמש באתר ארכיון המדינה ובאתרים נספחים נוספים (אם יהיו)”.

עוד מצויין במכרז כי “קיימת כיום בארכיון מערכת חיפוש אשר תפסיק לפעול בסוף שנת 2018. על כן השירות המבוקש יתבצע בשני שלבים: שלב א’ שמטרתו הקמת פתרון מיידי להחלפת המערכת הקיימת ושלב ב’ שמטרתו להשלים את הקמת המערכת על כלל מרכיביה”.

במודעה לעיתונות שפירסם משרד ראש הממשלה נאמר בין היתר כי ההתקשרות עם המציע הזוכה תהיה לתקופה של חמש שנים ממועד חתימה על חוזה התקשרות של המשרד. המשרד שומר לעצמו את זכות הברירה (האופציה) להאריך את תקופת ההתקשרות בעד חמש תקופות נוספות בנות עד שנה כל אחת.

בין תנאי הסף המקצועיים: למציע מחזור כספי של לפחות 1.2 מיליון ₪ (כולל מע”מ) בתחום הקמת  מערכות חיפוש ואינדוקס דיגיטלי, בכל אחת משלוש השנים האחרונות (2015, 2016, 2017). המציע ביצע במהלך חמש השנים האחרונות פרויקט אחד לפחות של הקמת מערכת חיפוש בהיקף של לפחות מיליון פריטים (תיקים, מסמכים רשומות מידע). המציע מעסיק לפחות עשרה עובדים מקצועיים בתחום ניהול פרוייקטים/ניתוח מערכות/פיתוח מערכות/תשתיות בתחום המחשוב בעלי ניסיון.