משרד מבקר המדינה: מכרז להקמת מערכת לניהול תלונות ופניות הציבור

הגוף המפרסם: משרד מבקר המדינה ונציב תלונות הציבור

נושא המכרז: מכרז להקמת מערכת לניהול תלונות ופניות הציבור

מס’ המכרז: 01/2012

תאריך פרסום: 26 במארס 2012

מועד אחרון: 17 במאי 2012

הערות: משרד מבקר המדינה ונציב תלונות הציבור מבקש לקבל הצעות להקמת מערכת לניהול תלונות ופניות הציבור אשר תתבסס על טכנולוגיית CRM/XRM. הספק שייבחר יבצע את העבודה בשיטת Turn-Key Project באמצעות כוח אדם מקצועי בהתאם ללוח הזמנים שיוסכם עמו. בין התנאים המוקדמים: למציע ניסיון בהקמת מערכות דומות במהלך השנים 2009 עד 2011 עבור חמישה לקוחות שונים במדינת ישראל, המשרתות לפחות 100 עובדים כל אחת; למציע ניסיון בהקמת מערכת דומה אחת לפחות במהלך השנים 2009 עד 2011 המשרתת 100 משתמשים לפחות בארגון או בגוף הנמנה עם הסקטור הציבורי/ממשלתי במדינת ישראל; הפלטפורמה מותקנת ומופעלת אצל 500 ארגונים לפחות בארץ ובעולם; הפלטפורמה מותקנת ומופעלת אצל 15 ארגונים לפחות במדינת ישראל, שבכל אחד מהם 100 משתמשים לפחות.