משרד התמ”ת: בקשה לקבלת מידע בדבר הסבת מערכת מידע מ- PowerBuilder לסביבת דוט.נט

הגוף המפרסם: משרד התעשייה, המסחר והתעסוקה (תמ”ת)

נושא המכרז: בקשה לקבלת מידע בדבר הסבת מערכת מידע מ- PowerBuilder לסביבת דוט.נט

תאריך פרסום: 19 באפריל 2012

מועד אחרון: 17 במאי 2012

הערות: אגף בכיר מערכות מידע במשרד התמ”ת מעוניין לקבל מידע בדבר הסבת מערכת מידע מ- PowerBuilder לסביבת דוט נט. במשרד קיימות שלוש מערכות גדולות אשר פותחו ומתוחזקות בתשתית PowerBuilder. בניגוד לעבר, תשתית זו כבר איננה מרכזית וגיוס עובדים המתמחים בתשתית זו הופך להיות משימה קשה. מערכות אלה פותחו במשך שנים רבות תוך השקעה רבה של ידע ומשאבים. אנו מעוניינים לבחון את האפשרות להסב את המערכות בכדי לשמר את ההשקעה הזו תוך מעבר לסביבת פיתוח מתקדמת יותר. במסגרת זו מעוניין האגף בקבלת מידע בדבר גופים בעלי יכולת מקצועית וארגונית בתחום והמסוגלים ומעוניינים לספק שירותי הסבת מערכת מידע שפותחה בכלי PowerBuilder לסביבת Dot Net C#. המערכות גדולות ומורכבות, מבוססות על מאגר נתוניםSQL /ORACLE שבו משולבים גם רכיבי תוכנה כמו SP. המערכת מתממשקת ע”י שירותים (WS) למערכות נלוות בסביבת דוט נט.

הדרישות מהגופים העונים לפנייה: יכולת להסב מערכת מידע גדולה ומורכבת תוך פרק זמן קצר (חודשים ספורים); יכולת לבדוק את תקינות ההסבה ולתקן תקלות באופן מיידי; ניסיון בהסבת מערכות דומות לסביבת Dot Net C# בפרקי זמן קצרים; יכולת לתעד את המערכת שהוסבה ברמת פירוט מתאימה לצורך תחזוקה; יכולת לתת תמיכה למערכת המוסבת למשך שנה מסיום ההסבה, ע”י 5 עובדים לפחות, שיכירו את המערכת על בוריה.

מודגש כי המשרד טרם החליט אם לפרסם מכרז כאמור, פנייה זו אינה בבחינת הזמנה להציע הצעות ואינה חלק מהליכי מכרז, אלא פנייה לקבלת מידע בלבד ובעקבותיה ישקול המשרד את המשך פעולותיו.