משרד הרווחה פירסם שני מכרזים חדשים לגבי אבטחת מידע

משרד העבודה, הרווחה והשירותים החברתיים פירסם ביום שני (30.1.2017) שני מכרזים חדשים: מכרז לאספקת שירותים בתחום אבטחת מידע וסייבר ומכרז למתן שירותי ייעוץ בתחום אבטחת מידע, חירום וביטחון – בפריסה ארצית.

נושא המכרז: מכרז לאספקת שירותים בתחום אבטחת מידע וסייבר [מכרז מס’ 109/2017]

הערות: משרד העבודה הרווחה והשירותים החברתיים מיישם כיום מערכות ושירותים שונים בתחום אבטחת המידע והסייבר ונדרש להתמודד מול איומים שונים על המידע, התשתיות ומערכות המידע השונות של המשרד.

המשרד מעוניין לרכוש פתרונות ושירותי ייעוץ,  יישום ותחזוקה בתחום אבטחת המידע והסייבר במטרה להגן מפני האיומים על בסיס מערכות קיימות ומערכות עתידיות, וכן לרכוש שירותים תומכים נוספים לפי הצרכים המשתנים.

לצורך כך מעוניין המשרד להקים במסגרת מכרז זה רשימה של ספקים העומדים בדרישות הסף והאיכות ומסוגלים לספק את הפתרונות והשירותים נשוא המכרז. הספקים הזוכים יתחרו בפניות פרטניות לשם רכישת הפתרונות וביצוע השירותים המפורטים במכרז זה עבור המשרד; בעקבות כל פנייה פרטנית רלבנטית אשר תופץ לספקים, ולאחר קיומו של הליך תחרותי, המשרד יבחר ספק בפועל לביצוע רכישת הפתרונות ו/או חבילת השירותים לפי צרכי המשרד.

אגף בכיר למערכות מידע במשרד העבודה הרווחה והשירותים החברתיים מבקש לקבל הצעות לאספקת שירותים בתחום אבטחת מידע וסייבר. מכרז זה הוא מכרז מסגרת. ספקים אשר יעמדו בתנאי המכרז יחתמו על הסכם התקשרות עם המשרד וייכללו ברשימת ספקי מכרז המסגרת. מועד אחרון להגשה: 13 במארס 2017

נושא המכרז: ומכרז למתן שירותי ייעוץ בתחום אבטחת מידע, חירום וביטחון – בפריסה ארצית [מכרז מס’ 112/2017]

הערות: משרד העבודה הרווחה והשירותים החברתיים/אגף ביטחון מבקש לקבל הצעות למתן שירותי ייעוץ בתחומי אבטחת מידע, חירום וביטחון, בפריסה ארצית.  מטרת המכרז היא לאתר עד שני גופים,  ציבוריים או פרטיים, לשם מתן שירותי ייעוץ בתחומי אבטחת מידע, חירום וביטחון. כל אחד מהגופים שיזכו באספקת שירותי הייעוץ יעמיד יועצים בכלל התחומים הכלולים במכרז זה, כאשר כל תחום יחולק לתתי תחומים. חלוקת העבודה בין הספקים תהיה על פי בחירת המשרד,  ככל הניתן באופן שוויוני.  השירותים יסופקו בפריסה ארצית. תת תחומי הייעוץ בתחום אבטחת המידע הם ‘מודיעין ואבטחת סייבר’ ו’נהלים’. מועד אחרון להגשה: 3 באפריל 2017