משרד המשפטים: פנייה מוקדמת לקבלת מידע [RFI] בנושא פיתרון Session Replay עבור המשרד

הגוף המפרסם: משרד המשפטים/אגף מערכות מידע

נושא המכרז: פנייה מוקדמת לקבלת מידע בנושא פיתרון Session Replay למשרד

מס’ המכרז: 24-2017

תאריך פרסום: 24 במאי 2017

מועד אחרון: 5 ביולי 2017

הערות: משרד המשפטים מתחזק כ- 20 אתרי אינטרנט המספקים מגוון שירותים לאזרחי המדינה ולאוכלוסיות ייעודיות. השירותים אותם מספקים אתרי המשרד הם חלק מדרכי השירות אותו מספק המשרד לציבור. השירותים מספקים פעולות הנדרשות עפ”י החוק ולכן קיומם אינו מיועד למטרות רווח של המשרד.

אתרי המשרד כתובים בטכנולוגיות של מיקרוסופט, מבוססי ASP.NET, ASP.NET MVC ומתקשרים עם שירותים (Web Services) בפרוטוקול SOAP באמצעות מוצר האינטגרציה Data Power של IBM.

נפחי הפעילות של אתרי המשרד כוללים מאות אלפי גישות בחודש ונפחי מידע של גיגות, כאשר קיימים חודשים עמוסים במיוחד בפעילות (מועדי בחינות, רישום חברות וכדו’) וביתר הזמן הפעילות נמוכה משמעותית.

כיום, האתרים מנוטרים באמצעות בדיקות זמינות לגלישה ובקרה על שגיאות בצד שרת בלבד. אירועי צד לקוח (כמו שגיאות, קושי בתפעול מסכי האתר, תצוגת רכיבים או ביצועים בצד לקוח וכו’) לא זמינים לגופי הפיתוח ולא קיימת יכולת ניתוח ולמידה על בעיות בשכבה זו.

* מטרת בקשה זו לקבלת מידע (RFI) היא איתור מוצרים המספקים מידע על אירועים המתרחשים בשכבת הלקוח של האתרים השונים ואיתור חברות הפועלות בתחום בישראל.

* המשרד מעוניין לקבל מענה ממשיבים גם אם בידם פתרון שעונה רק לחלק מהצרכים המפורטים ב- RFI. אין מניעה שהמשרד יעשה שימוש ביותר מכלי אחד על מנת לקבל מענה לכל הצרכים המוצגים במסמך הבקשה למידע (RFI).

* המשרד מבקש להיערך מבחינה תקציבית לביצוע רכש במסגרת מכרז/ים. לשם כך המשיב מתבקש לפרט את העלויות הנובעות מרכש והטמעה של המוצרים המוצגים על ידו. המשרד מבקש מהמשיבים לפרט את מודל התמחור של המוצר ומחירי המחירון של המוצר.