משרד המשפטים: מכרז למתן שרותי ניהול משימות ביטחון מידע וסייבר עבור אגף בכיר חירום ביטחון מידע וסייבר במשרד

הגוף המפרסם: משרד המשפטים

נושא המכרז: מכרז למתן שרותי ניהול משימות ביטחון מידע וסייבר עבור אגף בכיר חירום ביטחון מידע וסייבר במשרד

מס’ המכרז: 34.18

תאריך פרסום: 24 במאי 2018

מועד אחרון: 17 ביולי 2018

הערות: ייעוץ וליווי המשרד בהליכי אסדרת הפיקוח להתגוננות מפני מתקפת סייבר; ביצוע ניתוח והערכה של תכניות הגנת הסייבר של המשרד, ובקרה על יישום וניהול פעילויות ההגנה מפני מתקפת סייבר אפשרית; בניית תכניות ביקורת לצורך עריכת ביקורות בתחום הסייבר במשרד; סיוע בתהליכי פיקוח, כגון: סיוע בתכנון תרגילי סייבר, סיוע בטיפול בבקרות אירועי סייבר; ייעוץ בתחום הסייבר ואבטחת מידע הנדרש למשרד לצורך מילוי תפקידיו.

תקופת ההתקשרות עם הזוכים תהיה  12 חודשים. למשרד שמורה, לפי שיקול דעתו הבלעדי, זכות הברירה להאריך את תקופת ההתקשרות לתקופה/ות קצובה/ות נוספת/ות, בכפוף לצרכי המשרד ולמגבלות התקציב. משך ההתקשרות הכולל (כולל תקופות ההארכה) לא יעלה על 60 חודשים.

מובהר כי תחילת מתן השירותים כפופה לקבלת אישור מרשות הסייבר לעניין סוג היועצים. ככל ולא יתקבל תוך פרק זמן סביר אישור כאמור מרשות הסייבר עבור כל הצוות המוצע, המשרד רשאי להעסיק חלק מנותני השירותים אשר קיבלו את האישור האמור או לפנות למציע אשר הציון המשוקלל של הצעתו הוא הבא לאחר הזוכה, והכל לפי שיקול דעתו הבלעדי של המשרד.

כאשר רשות הסייבר תחל במתן הסמכות, חלה חובה על הזוכה להשלים את ההסמכה תוך חצי שנה ממועד תחילת מתן ההסמכות ע”י הרשות. אי קבלת הסמכה כאמור עשויה להוות עילה להפסקת ההתקשרות, והכל בהתאם לשיקול דעתו של המשרד, ולהנחיית הוראת התכ”ם בנושא.