משרד המשפטים: מכרז למתן שירותי ייעוץ, ריכוז וניהול הטיפול בתקלות בתחום הטלפוניה ליחידות המשרד ברחבי הארץ

הגוף המפרסם: משרד המשפטים

נושא המכרז: מכרז למתן שירותי ייעוץ, ריכוז וניהול הטיפול בתקלות בתחום הטלפוניה ליחידות המשרד ברחבי הארץ

מס’ המכרז: 20.18

תאריך פרסום: 11 במארס 2018

מועד אחרון: 1 במאי 2018

הערות: השירותים הנדרשים במסגרת מכרז זה הם:

+ שירותי ייעוץ בתחום הטלפוניה [מתן שרותי יעוץ בכל תחומי הטלפוניה והטלקומוניקציה לרבות יעוץ בנושאי מרכזיות ואיפיון מערכות תקשורת במבנים באתרי המשרד ברחבי הארץ. במסגרת זאת יספק היועץ שירותים, בין השאר, של הגדרת מערכות טלפוניה וטלקומוניקציה, כתיבת מפרטי מכרזים, ייעוץ בניהול פרוייקטי תקשורת ופיקוח על ביצוע והתקנה של פרוייקטי תקשורת].

+ מוקד פניות טלפוני לניהול וטיפול בתקלות [ Help Desk].

+ שירותי טכנאים לריכוז וניהול הטיפול בתקלות בשטח [הטכנאים יופנו לאתרי המשרד השונים באמצעות המוקד הטלפוני לצורך ניהול הטיפול בשטח בתקלות מורכבות].

להערכת המשרד יידרשו כ- 5,000 הכוללות שעות ייעוץ ושעות טכנאי (לטיפול בתקלות). מודגש כי מדובר בהערכה בלבד. המשרד אינו מתחייב להזמנת שירותים בהיקף כלשהו וכן שומר לעצמו את הזכות להגדיל/להקטין את הכמויות. היקף ההרחבה או ההקטנה הינו עד 100% מהיקף ההתקשרות לשנה.

תקופת ההתקשרות עם הזוכים תהא למשך 12 חודשים החל מיום חתימת המשרד על הסכם ההתקשרות. למשרד תהיה שמורה, לפי שיקול דעתו הבלעדי, זכות הברירה להאריך את תקופת ההתקשרות לתקופה/ות קצובה/ות נוספת/ות, בכפוף לצרכי המשרד ולמגבלות התקציב. אולם, משך ההתקשרות הכולל (כולל תקופות ההארכה) לא יעלה על 60 חודשים.