משרד החינוך: מכרז לדיגיטציה של תכני לימוד

הגוף המפרסם: משרד החינוך

נושא המכרז: מכרז לדיגיטציה של תכני לימוד

מס’ המכרז: 9/4.2012

תאריך פרסום: 19 באפריל 2012

מועד אחרון: 4 ביוני 2012

הערות: משרד החינוך מעוניין להמיר חומרי למידה קיימים למדיה דיגיטלית לצורך שילובם בתהליכי ההוראה, הלמידה וההערכה כחלק אינטגרטיבי מסביבת ההוראה והלמידה של המורים והתלמידים במערכת החינוך. לשם כך המשרד מעוניין בספקים בעלי יכולות טכנולוגיות רחבות לביצוע דיגיטציה של חומרי למידה תוך שימוש בכלים מתקדמים המתאימים למערכת החינוך בארץ. במסגרת מכרז זה תקבע רשימת ספקים שעמדו בקריטריונים ושידרשו להגיש הצעה לביצוע עבודות שיקבעו על ידי המינהל כאמור במכרז זה.

בין תנאי הסף: על הגוף המציע להיות בעל ניסיון של לפחות השנתיים האחרונות בניהול פרוייקטים של תוכן דיגיטלי הכולל פיתוח 4 מתוך 5 הפריטים הבאים: סרטון, סרטון הנפשה, משחקון, תרגול, מצגות, כהגדרתם במכרז זה, וזאת בפרויקט אחד בהיקף כספי מינימלי של 250,000 ₪; על הגוף המציע להיות בעל מחזור עסקים מינימלי של 500,000 ₪ לשנה, בכל אחת מ- 2 השנים (2009-2010).

יובהר כי התקשרות הנפרשת על פני 2 שנות תקציב, בהיותה חופפת שנת לימודים (מספטמבר בשנה מסוימת עד לאוגוסט בשנה העוקבת), תהיה כפופה ותלויה באישור תקציב המדינה בשנה העוקבת. לפיכך, ככל שלא יאושר תקציב מדינה בשנה העוקבת או שלא יהיה תקציב פנוי לנושא, תופסק ההתקשרות.