משרד החוץ: מכרז לשירותי ייעוץ בתחום פיתוח מוצרים טכנולוגיים חדשניים בסביבות Web ו- Mobile המיועדים לקידום פעילות הדיפלומטיה הציבורית של ישראל במרחב המקוון

16:33 17.10.2017

קטגוריות: מכרזים/פטורים/דרושים

תגים: ,

הגוף המפרסם: משרד החוץ/אגף תקשורת והסברה

נושא המכרז: מכרז לשירותי ייעוץ בתחום פיתוח מוצרים טכנולוגיים חדשניים בסביבות Web ו-  Mobile המיועדים לקידום פעילות הדיפלומטיה הציבורית של ישראל במרחב המקוון

מס’ המכרז: 30/2017

תאריך פרסום: 15 באוקטובר 2017

מועד אחרון: 23 בנובמבר 2017

הערות: על היועץ המוצע לעמוד בתנאי הסף של המכרז הכוללים בין היתר 5 שנות ניסיון לפחות בפיתוח מוצרים טכנולוגיים בסביבת  WEB, PHP, node.js Java script,  , ניהול 2 פרויקטים לפחות המבוססים על מסדי נתונים, ניהול פרויקטים מול צוות פיתוח, לרבות ספקים חיצוניים.

במסגרת בדיקת משתני האיכות, ייבדקו גם ניסיון היועץ באיפיון טכנולוגי וניהול פיתוח בסביבות WEB, PHP, node.js, Java  IOS ,script ואנדרואיד, ניסיון בפיתוח ל-iOS  ואנדרואיד וניסיון בפיתוח API של רשתות חברתיות.

הסכם ההתקשרות יהיה עד ליום 31.12.2018. למשרד עומדת הזכות להאריך את ההסכם עם הספק לתקופות נוספות של שנה בכל פעם, ועד לתקופה של 6 שנים במצטבר לכל היותר. הארכת ההסכם מותנית באישור מראש ובכתב של ועדת המכרזים של המשרד.

היקף התקשרות הינו עד 2,160 שעות יעוץ בשנה במצטבר שיבוצעו כולן באופן אישי על ידי היועץ למשך כל תקופת ההתקשרות והארכות ההתקשרות ככל שיהיו.